افتتاح ساختمان حفاظت منابع طبیعی جعفرآبادمغان

ساختمان حفاظتی منابع طبیعی بخش جعفرآباد با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با اعتبار 210میلیارد تومان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۴۹۵۹۸
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، شهامت هدایت در حاشیه این مراسم اظهار داشت: احداث ساختمان حفاظت منابع طبیعی بخش جعفرآباد با 160مترمربع زیربنا و 324 متر مساحت در دو طبقه می باشد، که تا کنون 210میلیارد تومان برای آن اختصاص یافته است و سال آینده برای تجهیزات این اداره 100میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل افزود: با افتتاح این ساختمان با توجه به اینکه بیشترین مراتع در حوزه بخش جعفرآباد وجود دارد،با نظارت و کنترل دقیق و سرعت عمل بالا از تخریب مراتع این بخش جلوگیری خواهد شد.

فرماندار بیله سوار نیز ضمن تبریک هفته منابع طبیعی به تلاشگران این عرصه گفت: شهرستان بیله سوار دارای بیشترین اراضی مرتع و زراعت در استان اردبیل می باشد .کل این اراضی 173هزار هکتار می باشد و این شهرستان دارای250هکتار جنگل می باشد.

حلیم ادامه داد: مسئولان باید در کنار مردم برای محافظت از این سرمایه‌های ملی و خدادادی تلاش کنند، چراکه محیط زیست و منابع طبیعی به طور مستقیم با زندگی انسان در ارتباط است.

وی با بیان اینکه این عرصه‌ها متعلق به همه مردم است خاطرنشان کرد: همه باید برای حفظ این عرصه‌ها و ثروت‌های خدادادی تلاش کنیم و حفظ این عرصه‌ها نیاز به عزم همگانی دارد.

همچنین به مناسبت هفته منابع طبیعی،مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیلبه همراه جمعی از مسئولان شهرستان بیله سواربا حضور در گلزار شهدای شهرستان بیله سوار ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های امام و شهداء تجدید بیعت کردند.

ساختمان حفاظت منابع طبیعی جعفرآباد به مناسبت هفته منابع طبیعی و با حضور هدایت، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل، حلیم فرماندار بیله سوار ، حجت الاسلام باقری امام جمعه جعفرآباد، طلیعه بخشدار جعفرآباد، ، پورجم شهردار جعفرآباد، سجودی سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و جمعی از مسوولان شهرستانی و استانی، افتتاح شد.

ارسال نظرات