به مناسبت 22 اسفند(روز شهدا)، مسئولان شهرستان بیله سوار از دو خانواده ی معظم شاهد و ایثارگر دوران دفاع مقدس دیدار و تجلیل کردند.
کد خبر: ۸۶۴۹۶۰۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، به منظور دیدار از جامعه ایثارگری شهرستان بیله سوار، حجت الاسلام کریم قیاسی امام جمعه، سرهنگ زارع فرماندهی سپاه ناحیه، حلیم فرماندار شهرستان و طوماری مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با دو خانواده معظم شهید مجید باقری و جانباز عباس جعفری مقدم دیدار و تجلیل کردند.

این ديدار به مناسبت 22 اسفند «روز شهدا» سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و به منظور تجلیل و تکریم از خانواده های گرانقدر شاهد و ایثارگر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام پذيرفت.

حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در این دیدارگفت: با تأسی به فرمایشات مقام معظم رهبری ، اذعان می دارم که برای ما افتخار و شرف است که در خانواده های معظم جانبازان و شهیدان و بازماندگان افرادی که برترین عناصر انسانی زمان ما بودند، حضور پیدا کردیم .

وی گفت : خانواده شهیدان و ایثارگران از نظر تأثیر و ارزش رفتار و حرکت فقط با خود شهدا قابل مقایسه هستند و با هیچ قشر دیگری در انقلاب ، این مجموعه قابل مقایسه نیستند .

حجت الاسلام قیاسی اظهار کرد : پدران و مادران شهدا یکی از مؤثرترین و نقش آفرین ترین عناصر کشورند که پیشرو و الگوی خانواده های امروزی هستند.

طوماری ریس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیز گفت: شهدای شهرستان بیله سوار 110شهید گرانقدر تقدیم انقلاب و نظام اسلامی ایران کرده و شعار «راه شهیدان ادامه دارد» که شعار روز شهید سال جاری است به معنی زنده بودن راه، فرهنگ و جریان شهید و شهادت است. قرآن کریم نیز بر این تأکید دارد که شهدا همواره زنده و خود صاحب جریان و راه شهادت هستند.

وی یادآور شد: شهدا سرمایه هایی هستند که معنویت را به جامعه تزریق می کنند و در تداوم این روح معنوی است که کشورمان می تواند در عرصه های جهانی و بین المللی با تکیه بر قدرت علمی، ایمانی و همچنین ایستادگی این ملت حرف ها و سخنانش را به کرسی بنشاند.

وی اظهار داشت: حضور مردم در گلزارهای شهدا و تمام عرصه‌های ملی نشان می‌دهد راه شهادت فراموش نشده است. امروز نیز با گذشت بیش از 37 سال از پیروزی انقلاب هنوز شاهد ادامه این راه بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه فراموش نشدن یاد شهدا هستیم.

ارسال نظرات