خبرهای داغ:
صبح امروز برگزارشد:

استقبال از پیکر مطهر 4 شهید هشت سال دفاع مقدس در قزوین

مراسم استقبال از پیکر مطهر 4 شهید هشت سال دفاع مقدس با حضور مسئولان نظامی،لشگری،انتظامی استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۹۶۲۶
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم استقبال از 4 شهید فاطمی در استان قزوین با حضور مردم مومن و متدین استان قزوین برگزار شد.

همانگونه که مادر سادات حضرت فاطمه(س) در راه دفاع از ولایت و اسلام به شهادت رسیدند، سربازان حضرت نیز ادامه دهنده راه حضرت زهرا(س) در حفظ و صیانت از اسلام و خاک کشور  مظلومانه جنگیدند و به شهادت رسیدند.

مراسم استقبال از پیکر پاک و مطهر این شهیدان با حضور مسئولان نظامی،لشگری،انتظامی،مدیران دستگاه‌های دولتی، جامعه ایثارگران،خانواده معظم شهدا و جانبازان و مردم همیشه در صحنه استان قزوین برگزار شد.

شهید عین‌الله کلهر از استان قزوین:

شهید عین‌الله کلهر 20 بهمن‌ماه 1343 در روستای گورخانه از توابع شهر قزوین به دنیا آمد و تا اول راهنمایی درس خواند.

شهید کلهر کارگر بوده و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، این شهید گرانقدر چهارم دی‌ماه سال 1365، در جزیره ام‌الرصاص عراق به شهادت رسید و اثری از پیکرش به دست نیامده بود که پیکرش پس از 29 سال شناسایی شده است.

شهید سعید بنایی ازشهرک شهید مدرس شهرستان بوئین زهرا:

شهید سعید بنایی نیز پنجم مردادماه سال 1346 در روستای قلعه‌ هاشم‌خان از توابع شهر بویین‌زهرا به دنیا آمد و تا دوم راهنمایی درس خواند.

شهید بنایی به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت، این شهید بیست و سوم بهمن 1364 در فاو عراق به شهادت رسید و اثری از پیکرش به دست نیامده بود که پس از 30 سال گذشته شناسایی شده است.

دو شهید گمنام:

دو شهید گمنام نیز 18 و 20 ساله هستند که شهید 20 ساله در عملیات والفجر یک منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسیده و پیکر شهید 18 ساله نیز در منطقه‌ عملیاتی خیبر و در عملیات خیبر به شهادت رسیده، کشف شده‌ است.

شهید عین‌الله کلهر از شهرستان قزوین و شهید سعید بنایی از شهرک مدرس شهرستان بوئین‌زهرا اسامی دو شهید احراز هویت شده استان قزوین هستند که پس از سال‌ها به زادگاه خود بازمی‌گردند.

لذا مراسم  تشییع  چهار شهید  دوران دفاع مقدس یکشنبه 23اسفند  همزمان با شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) از  امام زاده اسماعیل (ع)  قزوین به سمت  گلزار شهدا برگزار خواهد شد، در این راستا سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین از تمام  مردم شریف استان برای  شرکت در این مراسم آسمانی دعوت می کند تا همچنان  در راه امام و شهدا ثابت قدم باشیم.

پیکر مطهر شهیدان گمنام برای خاکسپاری به سایت جدید سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین منتقل می‌شود.

1001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها