بازدید سر زده فرماندار گرمی از بیمارستان ولایت

فرماندار و رئیس شورای سلامت شهرستان گرمی در بازدید سر زده از بیمارستان ولایت گرمی و درمانگاه تخصصی این بیمارستان از معطلی مردم و تجمع بیماران و مراجعه کنندگان در این درمانگاه انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۶۴۹۶۳۹
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، میرعلی رحیمی‌زاد، فرماندار و رئیس شورای سلامت شهرستان گرمی در بازدید سر زده از بیمارستان ولایت گرمی و درمانگاه تخصصی این بیمارستان از معطلی مردم و تجمع بیماران و مراجعه کنندگان در این درمانگاه انتقاد کرد و گفت: اختصاص تنها یک مرکز ویزیت بیماران توسط پزشکان متخصص در گرمی پاسخگوی خیل مراجعه کنندگان نیست و باید با مدیریت صحیح و عقد قرارداد با مطب‌های خصوصی جهتارائه خدمات پزشکی در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت دولت تدبیر وامید طبق تعرفه بیمارستانی از معطلی و انتظار فراوان برای رسیدن نوبت ویزیت کاست.

وی از عدمپیگیری و اطلاع‌رسانیبه‌موقع و سریع مشکلات اجرای طرح تحول نظام سلامت توسط شبکه بهداشت و درمان انتقاد کرد وگفت:سهل انگاری درحفظ سلامت و حل مشکلات درمانی مردم قابل اغماض نیست و با افراد خاطی برخورد می‌شود.

رئیس شورای سلامت شهرستان گرمی افزود: کمبود پزشک باید به‌موقع گزارش می‌شد تا با تامین به‌موقع پزشکان متخصص شاهدمعطلی و نارضایتی مردم در بیمارستان نباشیم.

فرماندار گرمی بر ایجاد تمهیدات لازم و آمادگی بیشتر درمانگاه‌ها و بیمارستان ولایت گرمیجهت خدمت‌رسانی در ایام تعطیلات نوروزی و استقرار پزشکان آنکال در شهرستان گرمی تاکید کرد و گفت:باید باتمهیدات لازم پزشک عمومی دوم نیز تامین شود تا در صورت افزایش مراجعات مردمی به اورژانس وترافیک کاری پزشک عمومی کشیک ،پزشک دوم نیز جهت تسهیل امور درمانی مردم ومهمانان نوروزی در اورژانس مستقر شود.

فرماندار گرمی از برخی برخوردهای تند با مردم نیز انتقاد و بر تکریم مردم و بیماران نیز تاکیدکرد.

در این بازدید سرزده، جمعی از مراجعه کنندگان مشکلات درمانگاه تخصصی را با رئیس شورای سلامت در میان گذاشتند.

رحیمی زاد طی تماس تلفنی با پورفرضی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با انتقاد از وضعیت کمبود پزشک متخصص در گرمی خواستار تحول در مدیریت شبکه بهداشت و درمان گرمی و توجه جدی مسئولان استان جهتحل مشکلات پزشکی و درمانی گرمی شد.

گفتنی است در شیفت‌های صبح و عصر، پزشکان متخصص گرمی در راستای اجرای طرح تحول سلامت و طبق قرارداد با شبکه بهداشت و درمان نسبت به ویزیت بیماران در بیمارستان ولایت گرمی اقدام می‌نمایند که این امر سبب تعطیلی مطب‌های پزشکان و مراجعه مردم به بیمارستان می‌شود و تنها بیمارستان گرمی پاسخگوی خیل مراجعین از شهر گرمی و بخش‌های انگوت، موران و مرکزی و گاهی هم بیله‌سوار نیست.

ارسال نظرات