در گفتگوی «بسیج» با آلیا مطرح شد

خشم مردم از حاتم بخشی های سازمان محیط زیست

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مسئولان سازمان محیط زیست به جای این حاتم بخشی ها به شکارچیان اسپانیایی در صدور مجوز شکار و توجیه این اقدامات، بهتر است سعی در حل مشکلات زیست محیطی کشور و به دست آوردن رضایت مردم کنند.
کد خبر: ۸۶۴۹۶۵۰
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

فاطمه آلیا عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: رویکرد دولت در بیشتر مسائل، توجه به خارج است.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه رویکرد واقعی نظام ما خدمت بی منت به جامعه و توجه به نیازهای اساسی مردم است اکثر پیشنهادات و اقدامات دولت در ارتباط با کشورهای خارجی است.

نماینده مردم تهران با انتقاد از صدور مجوز شکار برای شکارچیان اسپانیایی در مازندران گفت : آیا سازمان محیط زیست در معاونت های مختلف خود آباد شده و در مورد تأمین نیازهای مردم به نقطه رضایت مندی رسیده که از کیسه مردم به خارجی ها می بخشد؟ آیا مطالبات شکارچیان داخلی بررسی شده است؟ مطمئناً این رویکرد بها دادن تا این میزان به خارجی ها در دراز مدت برای مردم نارضایتی به وجود خواهد آورد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با فرافکنی و اظهار نظرهای بیهوده برخی مسئولان درباره مسائل بین المللی، دروازه های کشور به روی خارجی ها برای هر موضوعی مانند مجوز شکار وحوش باز شده است.

آلیا در خاتمه اظهار داشت: مسئولان سازمان محیط زیست به جای این حاتم بخشی ها به شکارچیان اسپانیایی و توجیه این اقدامات، بهتر است سعی در حل مشکلات زیست محیطی کشور و به دست آوردن رضایت مردم کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار