خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بوئین زهرا:

بالغ بر 600 نفر از شهرستان بوئین زهرا به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا تصریح کرد: بالغ بر 600 نفر از شهرستان بوئین زهرا به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۴۹۶۶۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

 

ملک محمدی فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون اعزام مردم بویین زهرا به سفر معنوی راهیان نور اظهار کرد: سپاه ناحیه امام حسین (ع) علاقه مندان به اعزام به اردو های راهیان نور جنوب را در دو مرحله 6و 9 فروردین ماه سال 95 به انجام خواهد رساند.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود که بین 600 الی 1000 تن از عزیزان در مجموعه شهرستان بویین زهرا در این سفر شرکت کنند.

ملک محمدی با بیان این نکته که این سفر ها 4 روزه خواهد بود عنوان کرد: زائرین از مناطق عملیاتی والفجر 8، پاسگاه زید، اروند کنار ، دهلاویه و طلائیه بازدید خواهند داشت.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا هدف و دستاورد سفر های اردویی راهیان نور را تاثیر قابل توجه منطقه و روح شهدا در آنجا بر نوع نگاه و باور زائرین معرفی کرد و گفت: تجربه نشان داده که تاثیرات این اردو تا مدت ها در ذهن زائران ادامه دار می باشد.

وی در خاتمه متذکر شد: روح شهدا در آن منطقه تاثیر ویژه خود را دارد و سبب ایجاد نوعی پیوند بین نسل انقلابی که با حضور در جنگ با چنگ و دندان خاک خود را حفظ کردند و نسل امروز انقلاب که در برابر تهاجم شدید فرهنگی قرار دارند می‌شود.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار