خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: رسول زرگرپور استاندار اصفهان با ارسال پيامي فرا رسيدن (۲۲ اسفند)روز بزرگداشت شهدا را گرامي داشت.
کد خبر: ۸۶۴۹۷۰۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، رسول زرگرپور استاندار اصفهان با ارسال پيامي فرا رسيدن (۲۲ اسفند)روز بزرگداشت شهدا را گرامي داشت.

متن پيام بدين شرح است:

روز بزرگداشت شهدا را به يادبزرگمردان عرصه مقاومت و جهاد في سبيل الله گرامي مي داريم و بر آن ولي نعمتان و خانواده هاي گرانقدرشان درود مي فرستيم، آنانكه ستارگان تابناك آسمان استقلال و عزت اين ملت و ميهنند؛ خداوند درجاتشان را متعالي فرمايد.

نامگذاري ۲۲ اسفند ماه به عنوان روز بزرگداشت شهدا و سالروز صدور فرمان حضرت امام خميني(ره) مبني بر تاسيس بنياد شهيد انقلاب اسلامي، بيان گر مقام والا و با عظمت شهدا و نمايانگر ارزش و قداست خون شهيدان در به ثمر رسيدن انقلاب اسلامي ايران است.

ستارگان درخشان ايثار و فداكاري كه ملت قهرمان ايران آرامش و آسايش امروز خود را مديون دلاور مرديها و جان فشاني هاي آنان است. تفسيرگر واقعي معناي واژه ژرف ايثارند كه در پيروي از اسطوره ايثار و شهادت حضرت ابا عبدالله الحسين(ع) گرانبهاترين گوهر را بر طبق اخلاص نهادند تا از عزت و آزادگي و شرف انساني و اسلامي پاسداري كنند. شهدا اينگونه در پيشگاه پروردگار متعال و ملت بزرگ ايران و تمامي آزادگان جهان سربلند و سرافرازند كه با حماسه هاي جاودانشان تاريخ را مبهوت هنرنمايي خويش ساختند و براي اسلام و ايران عزيز غرور و بالندگي را به ارمغان آوردند.

اينجانب ضمن گرامي داشت اين روز بزرگ و اداي احترام به روح بلند شهيدان والامقام انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس، از خداوند منان براي خانواده هاي معزز شهدا، مفقودين و ايثارگران، عزت، سربلندي و توفيق روز افزون را در ظل توجهات حضرت ولي عصر(ارواحنافدا) و منويات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) مسئلت مي نمايم.



ارسال نظرات
پر بیننده ها