خبرهای داغ:
فرمانده دانشکده سپاه علویون قم گفت: عزت و اقتدار نظام اسلامی در گرو تقویت بیش از پیش روحیه انقلابی در میان آحاد مختلف جامعه است.
کد خبر: ۸۶۴۹۷۲۰
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسن فرقانی شامگاه جمعه در مراسم یادواره شهید محسن غلامی در مسجد سلمان فارسی قم با تاکید بر اهمیت پایبندی جامعه به ارزش های انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز دشمن می خواهد مفهوم انقلابی بودن را از ما سلب کند.
 
وی بااشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه اگر انقلابی نباشید رهبر آینده نیز انقلابی نخواهد بود، تصریح کرد: اگر رهبر آینده انقلابی نباشد، نظام منحرف می شود، در نتیجه بار دیگر نظام اشرافی گیری بر جامعه دینی حاکم خواهد شد.

فرقانی با بیان اینکه از زمان آغاز انقلاب اسلامی تاکنون دشمن چهار نوع فتنه را برای براندازی نظام اسلامی و ایجاد نظام اشرافیگری تدارک دیده است، تصریح کرد: بحمد الله این فتنه ها همواره با عکس العمل و واکنش جدی نیروهای ارزشی انقلاب و مقاومت و ایستادگی آنها مواجه شده، و این نیروها با تبعیت از رهبری هیچ وقت اجازه ندادند، که نظام از خط و مسیر اصلی خود منحرف شود.

این فرمانده سپاه همچنین آغاز جنگ تحمیلی و به راه انداختن یک جنگ سخت با بازیگری صدام را ازفتنه های دشمن علیه نظام عنوان کرد، و افزود: دشمن با اهداف مختلف راهبردی و میانی یعنی براندازی و تسلط بر شمال خلیج فارس و جدا کردن خوزستان از خاک ایران جنگ را بر ایران تحمیل کرد.

وی اضافه کرد: هنوز دشمن از این دو هدف خود دست بر نداشته و در بعد تاکتیکی با ما بازی می کند البته یک روز صدام بازیگر آن بود، و امروز نیز دیگران در داخل بازیگر آن هستند. لذا باید مواظب باشیم، چرا که در دوران دفاع مقدس و دهه نخست پیروزی انقلاب 250 هزار شهید را تقدیم انقلاب کردیم.

فرمانده مرکز آموزش تربیت پاسداری علویون قم با تاکید بر اینکه دشمن در لایه های مختلف نظام نفوذ کرده است، ضمن قدردانی از نیروهای ارزشی و بسیجی جامعه تصریح کرد: ما دست یکایک این بسیجی ها را می بوسیم چون که ادبیات گفتمانی دهه نخست انقلاب را برای ما زنده نگه می دارند.

وی با بیان اینکه حضرت امام دو رکن و محور اساسی و مهم را برای این انقلاب پیش بینی کرد، افزود: روحانیت البته آن روحانیتی که معتقد به ولایت فقیه است، و امروز نیز مصداق عینی ولی فقیه را در شخص رهبر معظم انقلاب می بیند، نخستین رکن آن محسوب می شود.

فرقانی گفت: ما تعارف با کسی نداریم محور هدایتگری انقلاب با شخص حضرت آقا است، و دشمن نیز امروز می خواهد رهبر معظم انقلاب اسلامی را هدف قرار دهد.

وی همچنین نیروهای نظامی و بسیج را دومین رکن پیش بینی شده از سوی حضرت امام توصیف کرد، و افزود: امروز این پتانسیل در کنار ولایت و رهبر معظم اسلامی ، منجر به حفظ نظام شده است.

وی اضافه کرد: روزی دشمن شعار نیل تا فرات را سر می داد، و در کنار مرزهای کشور ،خرمشهر را اشغال کرد و قصد شکستن محاصره آبادان را داشت، ولی امروز رزمندگان و نیروهای ارزشی و نیروهای دارای روحیه جهادی ما صحنه نبرد با دشمن را به کنار دریای مدیترانه منتقل کردند، که این ارزش بزرگی محسوب می شود.

فرقانی با بیان اینکه دشمن از توطئه دست بر نمی دارد، ضمن اشاره به رزمایش های اخیر موشکی سپاه، تصریح کرد: دشمن هر وقت تهدیدات خود علیه نظام را افزایش می دهد سپاه، نیروهای مسلح، وزارت دفاع، ارتش، بسیج و همه ابعاد مختلف بازدارندگی نظامی کشور وارد معرکه می شوند و به دشمن پاسخ می دهند.

وی بابیان اینکه پیام شهدا استقامت و داشتن روحیه اتحاد است، تصریح کرد: نباید انقلاب دستخوش استحاله قرار بگیرد، چون اگر چنین امری اتفاق بیفتد آن روز دشمن پیروز است.

فرقانی همچنین با تاکید بر اینکه آمریکا همیشه مترصد فرصت برای حمله کردن به ایران بوده، ولی هنوز نتوانسته چنین کاری را بکند، تصریح کرد: دستگیری حقارت آمیز تفنگداران آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران بیانگر عزت انقلاب و اسلام بود، لذا تا ما این بازیگران را داریم نباید از مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن کمترین ابایی داشته باشیم.

این مراسم به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب الامر(عج) حوزه شهید ابراهیمی ناحیه امام حسین(ع) سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم ترتیب یافته بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها