مسئول اردویی سپاه استان البرز در گفتگو با «بسیج»:

درخشش اردوهای راهیان نور به جهت تاثیر گذاری بر اندیشه افراد

احمد فلاح مراد گفت: تجربه من از سالهای جنگ و بعد از جنگ می‎گوید بین تمام روش‎هایی که دولت‎های مختلف و طرز تفکرهای مختلف در کشور ما اجرا کرده‎اند؛ اردوهای راهیان نور به جهت تاثیر گذاری بر اندیشه جوان‎ها و نوجوان‎های ما درخشش بیشتری داشته است.
کد خبر: ۸۶۴۹۷۹۹
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
 احمد فلاح مراد مسئول اردویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درخصوص اردوهای راهیان نور عنوان کرد: تجربه من از سالهای جنگ و بعد از جنگ می‎گوید بین تمام روش‎هایی که دولت‎های مختلف و طرز تفکرهای مختلف در کشور ما اجرا کرده‎اند؛ اردوهای راهیان نور به جهت تاثیر گذاری بر اندیشه جوان‎ها و نوجوان‎های ما درخشش بیشتری داشته است.

فلاح مراد در توضیح این مطلب افزود: چراکه ما در اردوی راهیان نور کسانی را به مردم معرفی می‎کنیم که از ارزشمندترین نعمتی که خداوند متعال یعنی همان جان که به آنها داده به خاطر حفظ و حراست از زندگی این مردم و جان مردم و نوامیس آنها از آن گذشتند؛ کسی که به سادگی از جان خود در راه رضای خدا و حفاظت از مردم کشور خود بگذرد قطعا برای مردم حتی آنهایی که ازنظر سیاسی و اعتقادی به ما نزدیک نباشند عزیز و معنوی می‎شود و در جامعه نیز تاثیر هم می‎گذارد.

مسئول اردویی سپاه استان البرز در ادامه تاکید کرد: نباید از جلوه‎های مساعدت خداوند متعال و ارواح خود شهدا نیز غافل باشیم که بالا خره آنها زنده‎اند و شهید وقتی زنده  باشد قطعا تاثیر هم می‎گذارد.

فلاح مراد در خاتمه ضمن تشکر از خبرگزاری بسیج یادآور شد: اطلاع رسانی و فعالیت‎های خبری و مطلع کردن مردم از بخش‎های اصلی کار ماست که اگر تلاش این خبرگزاری نبود، نه خدماتی که به مردم ارائه می‎شود به گوش مردم می‎رسید و نه اصلا مردم با این فضا آشنا می‎شدند.

ارسال نظرات