کاروان راهیان نور حوزه های محلات سپاه جلفا به مناطق جنوب اعزام شدند

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه جلفا در آیین بدرقه این کاروان گفت: مناطق عملیاتی، مناطق مقدس و متبرک به خون شهدا هستند که خلوص نیت رزمندگان و شهدا در آن موج می زند.
کد خبر: ۸۶۴۹۸۴۳
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، احمد تقی پور افزود: فرهنگ راهیان نور برآمده از فرهنگ عاشوراست، به همین علت انسان با یک سفر چند روزه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان های شهدا متحول می‌شود و این نمونه ای از ویژگی تحولی و تربیتی راهیان نور است.

وی با اشاره به اهمیت رسالت راهیان نور در نهادینه سازی فرهنگ دفاع مقدس اظهار کرد: امیدواریم با همت و همدلی مسئولان بتوانیم در تداوم راه شهدا با بصیرت قدم برداریم، چراکه در این راه فقط می توان با بصیرت، بینش و آگاهی و خلوص نیت وارد میدان شد.

تقی پور بیان کرد: باتوجه به اينکه دشمنان انقلاب همه تلاش خود را معطوف به بي هويت کردن جوانان و از بين بردن اعتقادات پاک مذهبي آن ها کرده اند، اردوهاي راهيان نور برای پرورش روح حماسي و خنثي سازي توطئه هاي دشمنان بسيار ضروري است.

این مقام مسئول در پایان حضور آحاد مردم جامعه بويژه بسيجيان در سرزمين هاي نور و تجديد ميثاق دوباره با شهدا و آرمان هاي بلند آن ها را از برنامه هاي فرهنگي سپاه و بسيج دانست و اضافه کرد: مردم با پا گذاشتن جاي پاي رزمندگان و شهدا، خود را در برابر هجمه هاي مستمر و بي وقفه دشمنان بيمه خواهند کرد.

کاروان راهیان نور حوزه های محلات سپاه جلفا با دو اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام و از یادمان های شهدای شلمچه، اروند کنار، دهلاویه، طلائیه و هویزه بازدید خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار