دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: برجام قرار بود مشکل آب خوردن ما را هم حل کند، ولی امروز می‌بینیم وعده‌های مسئولان محقق نشده و برجام نتیجه‌ای نداشته و به همین دلیل مسئولان دولت به تناقض‌گویی روی آورده‌اند.
کد خبر: ۸۶۴۹۸۵۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷

خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از سرویس رسانه ای، حسین زینلیان‌ بروجنی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به عدم تحقق وعده‌هایی که مسئولان قبل از امضای برجام داده بودند، گفت: مسئولان دولتی پیش از آنکه برجام امضاء شود حتی مشکل آب خوردن مردم را هم به به پس از امضاء برجام موکول می‌کردند ولی امروز می‌بینیم که حرف خود را تغییر داده‌اند و می‌گویند برجام معجزه نمی‌کند.

وی افزود: دلسوزان نظام می‌گفتند که آمریکا چشم طمع به منابع، توان، نیرو و استعداد ایرانی دارد ولی متاسفانه برخی مسئولان نه تنها باور نمی‌کردند بلکه دلسوزان انقلاب را تحقیر کرده و آنان را بی‌سواد خطاب می‌کردند.

زینلیان تصریح کرد: چگونه شده برجامی که قرار بود مشکل آب خوردن ما را حل کند امروز نمی‌تواند از بندهایی که در متن آن تصریح شده مانند رفع مشکلات بانکی صیانت کند. متاسفانه امروز می‌بینیم وعده‌های مسئولان محقق نشده و برجام نتیجه‌ای نداشته است و به همین دلیل مسئولان دولت به تناقض‌گویی روی آورده اند.

وی تاکید کرد: چگونه است که یک مانور دفاعی و نظامی و امتحان کردن موشک‌های غرورآفرین جهت تقویت بنیه دفاعی کشور موجب ایجاد مشکلات جدید در شورای امنیت برای ما می‌شود، نکند طرف مقابل انتظار دارد ما به خاطر برجامی که هیچ مشکلی را از ما رفع نکرده مرزهایمان را هم برای دشمنان باز کنیم.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله مسئولان از اتفاق‌های رخ داده مانند بدعهدی‌های ایالات متحده آمریکا و دخالت‌های واضح آنان در اموری که ربطی به آنها ندارد عبرت گرفته و در روابط خود با آنها یک بازآفرینی انجام دهند.

وی در ادامه با اشاره به حکم قاضی آمریکایی برای دریافت 13.5 میلیارد دلار غرامت از ایران بابت حملات 11 سپتامبر، تاکید کرد: لطیفه جدید نوروزی مردم ایران توسط یک قاضی آمریکایی گفته شد، این قاضی کشور ما را باعث اتفاقات ناگوار 11 سپتامبر می‌داند، اتفاقی که باعث ایجاد بسیاری از جنگ‌ها، خون‌ریزیها و دخالت‌های استکبار جهانی در این منطقه و نابودی برخی از شهروند خودشان بوده است و کشور را محکوم کرده است،

زینلیان در خاتمه گفت: این اقدام نشان می‌دهد هرچقدر ما در برابر یاوه‌گویی‌ها و لطیفه‌سرایی‌های امریکا و استکبار کوتاه بیائیم، آنها گستاخ‌تر خواهند شد و به بهانه‌های واهی اموال بلوکه شده ما به غارت می‌برند. در این‌باره هم تذکرات لازم داده شد ولی متاسفانه مسئولان ما اقدامی انجام ندادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها