خبرهای داغ:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان مرکز امداد روستایی در سال آینده در هر روستا استان گلستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۹۸۶۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حسین احمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: هلال احمر جز دستگاه‎هایی است که همه افراد با سنین مختلف می‎توانند عضو آن شوند و با توجه به محوریت فعالیت این مجموعه باید در دستگاه‎های اجرایی به شکل ویژه‎ای دیده شود.

وی به مسائل آموزشی در حلال احمر استان گلستان اشاره کرد و یادآور شد: هلال احمر در صدد آن است که جامعه را در مقابله با بلایا و حوادث طبیعی آماده کند تا در بروز حوادث تلفات انسانی کمتر شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه امداد روستایی یکی از دغدغه‎های ما در استان گلستان است، گفت: خانه‎ها و مسکن در روستا استحکام خوبی ندارند و این امر موجب می‎شود که در بروز حادثه بافت روستایی متحمل خسارت زیادی شود.

احمدی با بیان اینکه در سال آینده تمامی روستاهای سراسر کشور دارای مراکز امداد روستایی خواهد شد، بیان داشت: در هر روستا متناسب با جمعیت بین پنج تا هفت نفر در این مرکز که ممکن است در مسجد و یا مکانی که دهیاری مد نظر می‎گیرد شورای را تشکیل می‎دهند و در بروز حوادث نیز اقدامات و امدادهای لازم را پیگری خواهند کرد.

وی به اهمیت آموزش در مجموعه هلال احمر اشاره کرد و افزود: آموزش باعث می‎شود که استانداردهای ساختمان سازی رعایت می‎شود و مردم در بروز حوادث می‎توانند در راستای کاهش تلفات می‎توانند به راحتی جان پناه‎ها را شناسایی کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان گلستان در سال 1394 عملکرد خوبی را داشته است، افزود: با توجه به ایام پایانی سال در این روزها خلال احمر وظیفه خاصی را برعهده دارد و امیدواریم بتوانیم در طرح نورزی توفیقات خوبی را بدست بیاوریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها