مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سپاه ناحیه ابهر با حضور عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۹۸۶۷
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مراسم سالروز شهادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور حجت الاسلام دولابی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام رحیمی امام جمعه ابهر، حجت الاسلام موسوی نیا امام جمعه صائین قلعه، حجت السلام محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر، سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهرو جمعی از کارکنان و دانش آموزان مدارس شهرستان ابهر برگزار شد.

گفتنی است، در ابتدای مراسم سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به مهمانان حاضر در جلسه خیر مقدم گفت.

همچنین عضو مجلس خبرگان رهبری با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با اشاره به سوره مبارک فتح گفت: خداوند متعال در این سوره از روحیه انقلابی گری صحبت میکند و آنجایی که میفرماید: اشداء علی الکفار و رحماهم بینهم .

حجت الاسلام دولابی افزود: صلحی که مردم را از مبارزه و روحیه جهادی علیه دشمنان و کفار دورکرد، این صلح برخلاف فرهنگ قرآن است.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر صلحی اتفاق افتاد که مردم را از مبارزه و روحیه جهادی علیه دشمنان و کفار دورکرد، این صلح برخلاف فرهنگ قرآن است که مقام معظم رهبری هم مردم و مسئولین را در این زمینه به هوشیاری دعوت میکنند.

حجت الاسلام دولابی در پایان این مراسم در جمع کارکنان سپاه ناحیه ابهر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که امنیت را در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی تامین نمودند تا مردم با آرامش در پای صندوق های رای حاضر شوند تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظرات