نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تاکید بر اینکه همراه بودن با شهدا بر ما لازم است، گفت: وجود ۷ هزار شهید نیروی انتظامی پس از دفاع مقدس گواه بر مظلومیت آنان است.
کد خبر: ۸۶۴۹۸۷۳
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله سید احمد میرعمادی پیش از ظهر شنبه در یادواره شهدای نیروی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه ارزش انسان ها در مقایسه آنها با یکدیگر و در میدان های مختلف مشخص می شود، اظهار داشت: خداوند متعال انسان ها را در میدان های مختلف آزمایش می کند تا ارزش و جایگاه آنها مشخص شود.

وی با بیان اینکه قرآن کریم مردم را از نظر اعتقاد به سه دسته مومنان، کافران و منافقان تقسیم می کند، تصریح کرد: قرآن کریم انسان ها را از نظر مقام آنها در دو دسته رفاه طلبان و راست قامتان تقسیم کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه رفاه طلبان در بزم و عیش با انسان ها شریک هستند اما راست قامتان در میدان رزم و جهاد با انسان ها شریک می شوند، افزود: رفاه طلبان به خود می اندیشند و خود را معیار قرار می دهند و هرجا سود و منفعتی برای آنها باشد حضور می یابند.

راست قامتان جهاد و ایثار را به حد اعلی رساندند

آیت الله میرعمادی یادآور شد: راست قامتان هرجا خدا و رضایت او باشد حضور می یابند.

وی با اشاره به اینکه ریا، خودنمایی و خودستایی کار رفاه طلبان است، گفت: اخلاص، خدا و عمل به تکلیف کار راست قامتان است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن کریم دستور داده با راست قامتان باشیم، تصریح کرد: راست قامتان کسانی هستند که صداقت، جهاد و ایثار را به حد اعلی رسانده اند.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه شهدا انسان های راست قامتی هستند که با رزم‌شان به قله معرفت و عرفان رسیده اند، افزود: رسیدن به این درجه از معرفت و عرفان سختی های زیادی داشت و دل کندن از جان کار آسانی نبود.

وی با اشاره به اینکه در میدان شهادت، شهدای نیروی انتظامی از مظلومیت خاصی برخوردارند، اظهار داشت: گاهی انسان دشمن را در روبه روی خود می بیند و می جنگد و گاهی دشمن مکار و شرور در مقابل انسان قرار می گیرد.

برای همرا بودن با شهدا باید بینش خود را درست کنیم

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه از ۱۳ هزار شهید نیروی انتظامی ۶ هزار شهید مربوط به دوران دفاع مقدس و ۷ هزار شهید در میدانی که افراد شرور، فاسد، ضدانقلاب و منفعت خواه بودند به شهادت رسیده اند، تصریح کرد: این تعداد شهید گواه بر مظلومیت شهدای نیروی انتظامی است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه همراه بودن با شهدا بر ما لازم است، افزود: برای با شهدا بودن در درجه اول باید بینش خود را درست و در درجه دوم عمل و رفتار خود را خدایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید جایگاه رفیع شهدا و ارمان ها و راه آنان را حفظ و حراست کنیم، گفت: هرکس با شهدا همراه شود از نعمت ها و رحمت های الهی بهره مند می شود.


ارسال نظرات