معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

موازی کاری دستگاههای اجرایی آفتی برای سیستم اداری است

موازی کاری دستگاههای اجرایی آفتی برای سیستم اداری است پس با جلوگیری از اتخاذ تصمیمات جزیره ای و دوباره کاری در تمامی حوزه ها می توان اقدامات موثری در جامعه انجام داد.
کد خبر: ۸۶۴۹۸۸۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ششمین جلسه کارگروه بانوان و خانواده استانداری به مجموعه تلاش های مدیران استان در جهت تقویت اقتصاد خانواده اشاره نمود و گفت: با تقویت اقتصاد خانواده ها می توان از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری نمود.

شهبازی با بیان این مطلب که تعاونی های بانوان به ویژه در روستاها به تحقق درآمد خانوارهای روستایی کمک می کند، افزود: انضباط موجود در فعالیت بانوان، کار آنها را نسبت به مردان متمایز می نماید و این عامل در موفقیت اشتغال این قشر از جامعه بسیار موثر است.

وی به استقبال مردم استان زنجان از تشکیل تعاونی ها، سازمان های مردم نهاد و انجمن های خیریه اشاره نمود و خاطرنشان کرد: تشکیل این نهادها ضمن تقویت روحیه همکاری در جامعه و در کنار تولید ثروت، در رفع مشکل اشتغال نیز تاثیرگذار خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه این جلسه موازی کاری دستگاههای اجرایی را آفتی برای سیستم اداری دانست و گفت: با جلوگیری از اتخاذ تصمیمات جزیره ای و دوباره کاری در تمامی حوزه ها می توان اقدامات موثری در جامعه انجام داد.

وی با تاکید بر استفاده از مطالعات و پژوهش های دانشگاهی در موضوع اشتغال بانوان و اقتصاد خانواده یاد آور شد: مدیران با جمع بندی و استفاده از مطالعات انجام شده می توانند کارهای انجام شده را تکمیل نموده و به دور از موازی کاری به اهداف خود دست یابند.

شهبازی در پایان بر جمع بندی و مقایسه میزان فعالیت بانوان در شهرستان ها تاکید نمود و گفت: درصد فعالیت بانوان در شهرستان های استان باید مورد بررسی و مقایسه قرار گیرد.

در ادامه این جلسه ماهرخ بلوری مدیرکل بانوان و خانواده استانداری به برنامه های پیش بینی شده استان در هفته زن اشاره نمود و گفت: در مجموع 733 برنامه با 15 عنوان برای این هفته پیش بینی شده که به صورت درون سازمانی، برون سازمانی و مشارکتی طراحی و در موعد مقرر عملیاتی خواهد شد.

همچنین مسیح اله سلطانی مدیرکل امور اجتماعی استانداری به حمایتهای دولت تدبیر و امید از سازمان های مردم نهاد اشاره نمود و اظهار داشت: این سازمان‌ها در همه دنیا مورد حمایت هستند از این رو، این دولت هم از فعالیت این سازمان‌ها حمایت می‌ نماید.

ارسال نظرات