مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری مراسم یاس نبوی در 10 بقعه متبرکه استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۹۸۹۳
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام مرتضی عزیزی، در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان با تسلیت ایام فاطمیه، از اجرای طرح سوگواره «یاس نبوی» در بقاع متبرکه این استان خبر داد و اظهار کرد: طرح سوگواره «یاس نبوی» در 20 بقعه متبرکه شاخص استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

وی، تصریح کرد: یکشنبه 23 اسفند ماه سال جاری، در 20 بقعه متبرکه ویژه برنامه فاطمیه با عنوان یاس نبوی از ساعت 10 صبح روز شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) با قرائت خطبه فدکیه آغاز می‌شود و تا نماز مغرب و عشا ادامه خواهد داشت.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برگزاری خیمه معرفت یکی دیگر از برنامه‎های اداره کل اوقاف در بقاع متبرکه است که هم استانی‌های عزیز می‎توانند از خدمات مشاوره‌های خانواده، درسی و پاسخگویی به سوالات شرعی خود استفاده کنند.

 

ویژه برنامه رهروان یاس نبوی در استان برگزار می‌شود

عزیزی با با اشاره به برنامه‌های روز شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(سلام الله علیها) بیان کرد: در روز شهادت این بانو از ساعت 15 ویژه برنامه رهروان یاس نبوی ویژه بانوان در 20 بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می شود .

وی با بیان اینکه کار فرهنگی کاری مهم است گفت: در برگزاری برنامه‌های فرهنگی کلیه دستگاه‌های فرهنگی تلاش کرده‌اند و می‌توان گفت به خوبی با اداره کل اوقاف برای برگزاری برنامه‌ها همکاری کرده‌اند.

این مسئول با اشاره به افزایش 10 درصدی اعزام مبلغ در استان اظهار کرد: در برنامه‌های بهاری که در بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود بیش از 45 نفر مبلغ فعالیت خواهند داشت.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری افزود: از این تعداد مبلغ آموزش دیده 35 مبلغ از قم به استان اعزام می‌شوند و 10 مبلغ دیگر از مبلغین کارآزموده استان در این طرح فعالیت خواهند کرد.

ارسال نظرات