مسئول قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر بسیج در گفتگو با «بسیج»:

ولايت مداري یکی از ويژگي مهم حضرت فاطمه(س) بود

مسئول قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر بسیج گفت:مهم ترين ويژگي حضرت فاطمه(س) ولايت مداري، پيروي از راه امامت تا آخرين لحظه زندگي اش و حتي شهادت در اين راه بود كه اين امر نيز مي تواند به عنوان الگوئي مهم در زندگي ما نيز تبيين شود.
کد خبر: ۸۶۴۹۹۴۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
حجت الاسلام دری در گفتگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج به خرمشهر با اشاره به شخصیت حضرت فاطمه(س) گفت:شخصيت والاي اين بانوي گرامي بر هيچ كس پوشيده نيست و اهل تشيع و تسنن بر اين امر واقف هستند زيرا همه ابعاد زندگي حضرت فاطمه(س) درس و الگوي زندگي مسلمانان به ويژه زنان در جهان مي باشد.

وي افزود:ايشان در عفت، پاكدامني، همسرداري، نقش مهم مادري و ... الگوئي بزرگ و وارسته براي بانوان در همه اعصار و عصر كنوني محسوب مي شود.

مسئول قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر سازمان بسیج ادامه داد:مهم ترين ويژگي حضرت فاطمه(س) ولايت مداري، پيروي از راه امامت تا آخرين لحظه زندگي اش و حتي شهادت در اين راه بود كه اين امر نيز مي تواند به عنوان الگوئي مهم در زندگي ما نيز تبيين شود.

حجت الاسلام دری، شهادت اين بانوي اسلام را تلخ ترين حقيقت تاريخ برشمرد و گفت:شيعيان و اهل تسنن طبق روايات موجود گواه بر شهادت اين بانوي بزرگ در راستاي پيروي از ولايت علي(ع) مي باشند كه تا آخرين لحظه هاي زندگي خويش نيز دست از اين راه برنداشت.

وي در پایان خاطر نشان کرد:ايشان به عنوان دختري پاك، همسري نمونه، مادري فداكار، عالمه اي بزرگوار و پيرو ولايت الگوي بزرگي براي زنان در جهان مي باشد كه بايد در توسعه فرهنگ فاطمي و تبيين ارزشهاي واقعي برگرفته از زندگي ايشان تلاش كرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار