تاکید معاون استاندار: شعار" هنگام نماز توقف کنید، نماز بخوانید تا سفرتان مبارک باشد،" در سطح استان تبلیغ شود

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: شعار خجسته و مبارک "هنگام نماز توقف کنید، نماز بخوانید تا سفرتان مبارک باشد،" را در محل های مناسب در قالب پارچه نوشته، بنر و ... نصب نمایند.
کد خبر: ۸۶۴۹۹۴۸
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

مجید محنائی افزود: به منظور انجام تبلیغات محیطی با محتوای برپائی نماز در سطح شهرها، پارک ها و سایر اماکن عمومی همه دستگاه های اداری استان، شهرستان ها و شهرداری ها موظف هستند، شعار خجسته و مبارک "هنگام نماز توقف کنید، نماز بخوانید تا سفرتان مبارک باشد،" را در محل های مناسب در قالب پارچه نوشته، بنر و ... نصب نمایند.

وی اظهار داشت: برخی از دستگاه ها همه ساله در مبادی ورودی شهر مبادرت به نصب شعار، سال جدید مبارک، می نمایند که امسال در متن این اقدام خود، می توانند به صورت برجسته شعار نماز را به تبریک خود مزین سازند.

معاون استاندار و رئیس کارگروه بررسی وضعیت اقامه نماز در راه های مواصلاتی استان، تصریح کرد: براساس سوره مبارکه الحج آیه ۴۱
الَّذینَ إِن مَکَّنّاهُم فِی الأَرضِ أَقامُوا الصَّلاةَ وَآتَوُا الزَّکاةَ وَأَمَروا بِالمَعروفِ وَنَهَوا عَنِ المُنکَرِ ۗ وَلِلَّهِ عاقِبَةُ الأُمورِ﴿۴۱﴾

وظیفه نماز و ترویج و توسعه فرهنگ نورانی آن به عهده حاکمیت بوده و این مهم در پیام های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به اجلاس های نماز و آئین نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز و مصوبات شورای انقلاب فرهنگی و همینطور دستوالعمل 17 بندی وزیر کشور در سال 1392 به صراحت قید شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار