اعزام 160 نفر از بسیجیان شهرستان درگز به اردوی راهیان نور

160 نفر از بسیجیان شهرستان درگز در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۴۹۹۶۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مراسم بدرقه کاروان راهیان نور، با سخنرانی سرهنگ دوم پاسدار محمدهادی قوی پنجه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز و با حضور مسئولین شهرستان در محل حسینه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج درگز برگزار شد.

فرمانده بسیج شهرستان درگز هدف بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را برشمرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی با رشادتها و فداکاریهای رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس از اهداف اصلی اعزام این کاروان‌ راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع ‌مقدس است.

وی افزود: خانواده های درگزی در مناطق عملیاتی، علاوه بر آشنایی با فضای معنوی ایثار و شهادت، یک نوع آمادگی در مقابله با جنگ نرم دشمن را کسب می کنند.

قوی پنجه تاکید کرد: اعزام خانواده ها به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در واقع خط بطلانی بر توطئه‌های فرهنگی دشمن و یک برنامه‌ فرهنگی مفید و تأثیر‌گذار محسوب می شود.

گفتنی است این اردوی زیارتی به مدت یک هفته به طول خواهد انجامید و کاروان از مناطق عملیاتی جنوب کشور از قبیل اروند، شلمچه، طلایه، دهلاویه، هویزه بازدید و در بازگشت، حرم حضرت معصومه(س) در قم را زیارت خواهند نمود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها