عضو کارگروه اجتماعی مجمع عالی بسیج تربت حیدریه در گفتگو با "بسیج" خبر داد؛
عضو کارگروه اجتماعی مجمع عالی بسیج تربت حیدریه گفت: 500 نیروی امدادگر جمعیت هلال احمر برای خدمات رسانی به مسافران و زائران حریم قدس رضوی در ایام نوروز آماده شدند.
کد خبر: ۸۶۴۹۹۷۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
رضا مومن زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، افزود: طرح امداد ونجات نوروزی با چهار پایگاه ثابت در کامه، گرماب، عباس آباد(کارخانه کاشی) و زاوه به همراه تجهیزات کامل امدادی در جاده های شهرستانهای تربت حیدریه، زاوه به مشهد مقدس برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی اجرا می شود.

وی اظهار کرد: ۵۰۰ نفرروز امدادگران از ۲۵ اسفند در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر تربت حیدریه با محوریت ارائه خدمات امدادی در جاده ها فعال می شوند.

عضو کارگروه اجتماعی مجمع عالی بسیج تربت حیدریه بیان داشت: در این ایام شش گروه در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی توسط جوانان داوطلب به همراه خدمات امدادی و بشردوستانه با توصیه های ایمنی، سلامت و بهداشتی به زائران و مسافران فعال است.

وی به مکان استقرار این شش پایگاه اشاره کرد و گفت: سه پایگاه سلامت در مبادی ورودی و خروجی شهر تربت حیدریه یعنی میدان جهاد، میدان ۲۲ بهمن و پارک شهید خاکسار و همچنین ۳ اکیپ سیار در پارکها و مراکز تفریحی و گردشگری خدمات نوروزی رابه مسافران ارائه می کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه افزود: در این طرح همه نیروهای امدادی و عوامل پشتیبانی ۲۴ ساعته با بسیج امکانات به صورت آماده باش در جادها و ورودی شهرستان های تربت حیدریه و زاوه از ۲۵ اسفند به مدت ۲۱ روز مستقر خواهند شد.

وی گفت: پایگاه های هلال احمر در مواقع بحرانی نیز خدمات لازم در موضوع اسکان اضطراری را به مسافران ارائه می دهد.

مومن زاده با اشاره به برگزاری دوره های بازآموزی امداد و نجات برای نیروهای انسانی در این طرح نیز اظهارداشت: این دوره ها به منظور ایجاد آمادگی بیشتر و مرور مباحث امداد و نجات و کار با ستهای نجات ویژه امدادگران، نجاتگران و نیروهای هلال احمر تربت حیدریه برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها