فعال رسانه ای و دانشجویی:

وقتی بخش اصلی مسئولین غرب زده اند استکبار ستیزی سخت تر می شود

یک فعال رسانه ای تاکید کرد: گاهی مردم ما فهم و درک درستی از دشمن دارند اما متأسفانه مسئولین از این موضوع غافل اند و از توده مردم عقب تر حرکت می کنند.
کد خبر: ۸۶۵۰۰۰۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج،امیر حسین ثابتی  گفت: استکبار ستیزی یک مسأله ریشه ای است و موضوعی نیست که تنها نیاز امروز جامعه باشد بلکه در همه دوران ها کشور به آن نیاز دارد.

ثابتی با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان افزود: طرح موضوع استکبار ستیزی باید به صورت مستمر در جامعه زنده باشد چرا که برای جامعه دینی در هر شرایطی دشمن شناسی لازم است و نباید همچون پاره ای از اوقات در گذشته از آن غافل شد.

وی در تبیین جامعه ای که دشمن را نمی شناسد تصریح کرد: جامعه ای که دشمن خود را نمی شناسد در واقع تاریخ خود را نمی داند. در نتیجه در یک دور تکراری فرو می افتد که پی در پی از دشمن آسیب می بیند تا در نهایت خود رابه نابودی می کشاند.

ثابتی در بیان راهکارهای ارتقای فهم جامعه از دشمن خاطر نشان کرد: اولین راهکار برای افزایش فهم جامعه از دشمن این است که رسانه ها با پرهیز از شعار زدگی و از راه اقناع افکار عمومی با ارائه دلایل روشن چهره واقعی استکبار را به توده مردم نمایش دهند و تبیین کنند که چرا رابطه با آمریکا به ضرر کشور است.

وی با انتقاد از غرب زدگی برخی مسئولین تأکید کرد: مردم همواره از نخبگان و مسئولین الگو می گیرند و یکی از راهکار های دشمن شناسی سیاست مسئولین است اما در جامعه ای که بخش اصلی مسئولین غرب زده اند و اعتقادی به استکباری بودن مستکبرین و به تبع آن استکبار ستیزی ندارند راه مبارزه با دشمن سخت تر می شود.

این فعال فرهنگی با اشاره به جشنواره بین المللی باروت خیس گفت: این جشنواره می تواند با ارائه دلایل مبارزه با استکبار درصدد اقناع افکار عمومی برآمده و یک قدم در راه ارتقای فهم سیاسی جامعه بردارد.

وی در ادامه یادآور شد: کسانی که دغدغه دشمن شناسی دارند باید ارزش کار خود را بدانند و به جای تمسک صرف به شعارها، دلایل و اهمیت این تفکر را برای مردم تشریح کنند.

امیرحسین ثابتی با معرفی خانم چریل بون ایساکس، رئیس آکادمی هنرهای سینمایی و علوم اسکار به دلیل حذف فرمایشی فیلم محمد(ص) از گردونه رقابت ها به عنوان منفورترین چهره فرهنگی مقابل انقلاب اسلامی گفت : گاهی مردم ما فهم و درک درستی از دشمن دارند اما متأسفانه مسئولین از این موضوع غافل اند و از توده مردم عقب تر حرکت می کنند.

وی به جشنواره باروت خیس نیز پیشنهاد داد ارزیابی های خود را از کمی به کیفی تغییر دهند و موفقیت خود را در بازخورد فعالیت ها در بین مردم و میزان اثر گذاری آن بسنجند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار