خبرهای داغ:
مسئول بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان میامی:

شهدا ستارگان درخشان آسمان استقلال و عزت ایران اسلامی هستند

مسئول بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان میامی شهدا را ستارگان درخشان آسمان استقلال و عزت این میهن و ملت دانست و گفت: ملت قهرمان ایران آرامش و آسایش امروز خود را مدیون دلاور مردی ها و جان فشانی آنهاست.
کد خبر: ۸۶۵۰۰۳۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸

محسن چین سری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ازمیایمی با اشاره به تاسیس بنیاد شهید در 22 اسفند ماه سال 58 توسط حضرت امام (ره)اظهار داشت: در سال 83 نیز شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه544،22 اسفند را روز بزرگداشت شهدا نام گذاری کرد که در تقویم هم ثبت شده است که یک اقدام همه جانبه با همکاری سایر دستگاه ها برای گرامیداشت این روز صورت می گیرد.

وی 22اسفند را روز بزرگداشت یاد شهیدان و روز پاسداشت اهدای حیات عزتمند به جامعه دانست و گفت: به فرموده امام(ره) "شهید اولین کسی است که وارد بهشت می شود" و رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند که "فضیلت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست" لذا ما نیز بر آنیم تا منویات امام (ره) و مقام معظم رهبری را در مورد زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا اجرایی کنیم.

مسئول بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان میامی در ادامه شهدا را ستارگان درخشان آسمان استقلال و عزت این میهن و ملت دانست و تصریح کرد: ملت قهرمان ایران آرامش و آسایش امروز خود را مدیون دلاور مردی ها و جان فشانی آنهاست.

چین سری تاکید کرد:امروز با توجه به تهاجمات فرهنگی بدخواهان و دشمنان و شرایط حساس حاکم در جامعه، نسل امروز بیش از دیروز نیازمند این خاطرات هستند تا بیشتر با سیره شهدا آشنا شوند و راه و منش آنان را ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه باید ویژه برنامه‌های این روز به صورت خود جوش و مردمی برگزار شود، یادآور شد: این روز بیانگر پاسداشت شهدا و خانواده معظم شهدا است و مردم ولایتمدار باید در این روز به صحنه بیایند و به صورت خود جوش حضور خود را به اثبات برسانند و نام و خاطره شهدا به عنوان اسوه ایثار و فداکاری را زنده نگاه داریم.

مسئول بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان میامی در ادامه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای روز بزرگداشت شهدا در میامی اشاره کرد و افزود: از جمله این برنامه‌ها برگزاری مراسم ویژه روز شهدا همراه با قرائت زیارت پرفیض عاشورا در گلزار شهدای شهر میامی،برپایی همایش پیاده روی ویژه مکارکنان ادارات،تجلیل از خانواده معظم شهدا،غرس نهال به نام شهداو اجرای برنامه های فرهنگی دیگری که با همکاری دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار خواهد شد.

چین سری خاطر نشان کرد:برپایی نمایشگاه ولایت،شهدا و پیروزی در روستای دشت شاد ،اجرای مسابقه نامه ای به شهید و مناجات با شهدا در کلیه مدارس شهرستان ، دیدار با خانواده معظم شهدا ،برگزاری یادواره شهدای منطقه سرحدات و یادواره شهدای فرهنگی شهرستان،تجلیل از فرزندان شهدا شاغل در ادارات شهرستان،تجلیل از خانواده شهدای نیروی انتظامی شهرستان و عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان میامی از مهمترین برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان میامی در سال 94 بوده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها