ساخت موزه فرهنگی دفاع مقدس مازندران با نقش مردم محقق می شود

مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده مازندران در اندیمشک از آحاد مردم خواست در ساخت و تکمیل پارک موزه دفاع مقدس مازندران نقش داشته باشند .
کد خبر: ۸۶۵۰۰۵۵
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸

کیلومتدر

آحاد مردم در ساخت موزه دفاع مقدس مازندران نقش داشته باشند

مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده مازندران در اندیمشک از آحاد مردم خواست در ساخت و تکمیل پارک موزه دفاع مقدس مازندران نقش داشته باشند .



به گزارش کمیته اطلاع رسانی راهیان نور مازندران سرهنگ احمد زلیکانی در زمان حضور اولین گروه کمیته اطلاع رسانی سپاه کربلا و بسیج رسانه مازندران در منطقه اندیمشک ، طی گفتگوی صمیمانه و اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به اینکه اعزام اولین گروه کاروان راهیان نور از 16 اسفند 94 ، ازشهرهای مختلف استان به اندیمشک آغاز شد .گفت : زائرین شهرهای رامسر ، عباس آباد ، چالوس ، نوشهر ،نور و دیگر شهرهای غرب استان مازندران در قالب کاروان های راهیان نور دانشجویی و محلات به سرزمین نور اعزام شدند و سفر زائرین دیگر شهر های مازندران نیز در روزهای آینده شروع خواهد شد .

وی با بیان اینکه با وجود دلیل مسافت طولانی مناطق عملیاتی در استان خوزستان (فاصله 300 کیلومتر از اروند تا فاو ) و رفت و آمد توریست به خرمشهر خسته کننده نباشد، زائرین و مسافرین در اردوگاه شهید جعفر زاده به صورت اقامت کوتاه مدت استراحت می کنند و سپس راهی مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس می شوند افزود : اردوگاه شهید جعفرزاده به همین شکل و طراحی فعلی به صورت سوله های رینگی در زمان دفاع مقدس ، از مکان های پشتیبانی و مقر زرهی لشگر 25 کربلا و برخی از گردان ها برای استراحت و آمادگی رزمندگان بود و در حال حاضر نیز این فضا همچون گذشته ، فضایی دفاع مقدسی است و سوله های رینگی با همان شکل و و شمایل دو.ران جنگ نگهداری می شود.

مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده مازندران در اندیمشک با تاکید بر ضرورت ساخت موزه دفاع مقدس ملزندران ،جنب پل تجن ساری یادآور شد : با توجه به شالوده دفاع مقدس در طول هشت سال جنگ تحمیلی و نقش جدی مازندران در عملیات والفجر 8 سایت منطقه فاو در مرکز استان در دست ساخت است .

سرهنگ احمد زلیکانی درخصوص اعلام شماره حساب مردمی در جهت مشارکت ساخت پارک موزه دفاع مقدس مازندران یاد آور شد : 12 درصد کمک ها دولتی و مابقی کمک ها از محل مشارکت مردمی نقش دارد و در جهت تسریع ساخت باغ موزه مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران شماره حساب 8825 بانک ملی شعبه انقلاب ساری اعلام می گردد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها