استقبال قریب به 5هزار زائر مازنی از سرزمین نور

دبیر ستاد راهیان نور سپاه کربلا از اعزام 4هزار و 700 نفر زائر در قالب 5 مرحله کاروان راهیان نور به سرزمین نور خبر داد .
کد خبر: ۸۶۵۰۰۶۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲



دمیته اطلدبیر ستاد راهیان نور سپاه کربلا مازندران خبر داد

اعزام 4 هزار و 700 نفر زائرین راهیان نور مازندران به سرزمین نور

دبیر ستاد راهیان نور سپاه کربلا از اعزام 4هزار و 700 نفر زائر در قالب 5 مرحله کاروان راهیان نور به سرزمین نور خبر داد .


به گزارش کمیته اطلاع رسانی راهیان نور مازندران ، محمد بلباسی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما ، با اشاره به اینکه در گذشته اعزام کاروان های راهیان نور در یک بازده زمانی پایان سال از 20 اسفند تا 13 فروردین صورت می گرفت ، گفت : تا کنون 4 سال متوالی است که اعزام راهیان نور به صورت یکسال کاری شده و افتتاحیه راهیان نور 94 از اردیبهشت ماه در یادمان بازی دراز استان کرمانشاه محل شهادت خلبان علی اکبر شیرودی و به نام این شهید سرافراز شروع شده و در تیرماه تابستان اعزام راهیان نور به غرب در استان کردستان (سنندج،مریوان ، بانه ) و جنوب کرمانشاه ، به تعداد 3 هزار و 500 نفر زائر انجام شده است . وی در ادامه گفتگو با اعلام اینکه مرحله دوم اعزام  کاروان راهیان نور از 15 مهرماه سالجاری شروع شد افزود : کاروان راهیان نور دانش آموزی به تعداد 14هزار و 500 نفر دانش آموز از استان مازندران از نیمه ی مهرماه تا 30 بهمن به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند .

دبیر ستاد راهیان نور سپاه کربلا مازندران با اعلام اینکه تا کنون نزدیک به 2هزار نفر کاروان دانشجویی به مناطق عملیاتی اعزام شدند ، تصریح کرد : اعزام کاروان راهیان نور در قالب زائرین دانشجویی از 8 اسفند آغاز و تا 25 اسفند سال جاری ادامه دارد ، که بیش از 3 تا 4 هزار نفر پیش بینی شده است .

به گفته بلباسی از آغاز اعزام کاروان راهیان نور از 20 اسفند تا کنون 5 مرحله اعزام صورت گرفت ، که نزدیک به 4 هزار و 700 نفر از یادمان عای شهیدان هشت سال دفاع مقدس در سرزمین نور بازدید به عمل آورند .

یادآورمیشودآیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین نوربا حضورمسوولین و زائرین و هنرمندان هر شب با قرعه کشی سفر کربلا در یادمان دفاع مقدس خرمشهر برگزار می شود.

شایان ذکر است از 16 اسفند 94 الی دهم فروردین ماه 95 کاروانهای نوروزی راهیان نور از مناطق جنگی 8 سال دفاع مقدس بازدید بعمل می آورند. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها