معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش یزد:

هدف از ایجاد انجمن های فرهنگی هنری،حضور فعال دانش آموزان در فعالیتهای اجتماعی است

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش یزد: هدف از ایجاد انجمن های فرهنگی هنری،حضور فعال دانش آموزان در فعالیتهای اجتماعی است.
کد خبر: ۸۶۵۰۰۷۱
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، علی سرداری، معاون پرورشی اداره ی کل آموزش و پرورش استان یزد در حاشیه ی برگزاری مراسم عزاداری سوگواره ی یاس نبوی در شهرستان اردکان، در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: هر کدام از کانون های فرهنگی و تربیتی در سراسر استان، بیش از 20 انجمن فعال دارند که برنامه های متعددی را در ایام مختلف سال در زمینه های هنری، ادبی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، اجراء می کنند.

این مقام مسئول به محفل عزاداری برگزار شده در اردکان، اشاره کرد و گفت: بحمدلله، این کانون فرهنگی و هنری نیز توانست با کمک دیگر انجمن های هنری شهرستان، این مراسم را به خوبی هر چه تمام تر، برگزار کند البته ما علاوه بر اردکان، در دیگر نقاط استان یزد نیز شاهد برگزاری گردهمایی ها و محافل عزاداری حضرت فاطمه زهرا ( س) هستیم.

سرداری در پایان، به اهداف انجمن ها اشاره کرد و گفت: ما قصد داریم، تا مردم استان دارالعباده بیش از پیش با فعالیت های انجمن های فرهنگی و هنری آشنا بشوند و البته هدف اصلی از راه اندازی، حضور و فعالیت دانش آموزان در انجمن های مختلف، حضور موثر و فعال این دانش آموزان در فعالیت های اجتماعی آینده در بین عموم و جامعه است.

ارسال نظرات