خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سپاه استان قم در بازدید از خبرگزاری ایرنا:
معاون روابط عمومی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) گفت: وصیت نامه های شهدای مدافع حرم برگرفته از مباحث اخلاقی و اجتماعی است که باید برای مردم تبیین شود.
کد خبر: ۸۶۵۰۰۷۴
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی تقوایی در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان قم با اشاره به اینکه وصیت نامه های این شهدا دارای مضامین اخلاقی و اطاعت از ولایت فقیه است افزود: در وصیت نامه شهدا از جمله سراجی، سامانلو و هاشمی مطالبی درخصوص نعمت هایی که خداوند به ما داده است و اطاعت از ولی فقیه دیده می شود.
              وصیت نامه های شهدای مدافع حرم برای مردم تبیین شود

وی اضافه کرد: شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) علت حضورشان درمرزهای کشورهای دیگر را اطاعت از ولی فقیه و دفاع از ارزش های اسلامی و دینی می دانند و به خانواده هایشان توصیه هایی اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی و علمی می کنند، اینها دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
معاون روابط عمومی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم با بیان اینکه این وصیت نامه ها باعث هدایت جوانان می شود گفت: این فضا در کشور وجود دارد که باید با تبیین آن جوانان را به سمت مباحث فرهنگی سوق دهیم.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی عرصه های مختلفی از جمله اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و تربیتی دارد که می توان در آنها ورود کرد و تغذیه فکری برای مردم ایجاد نمود ضمن اینکه همین یادآوریهای فداکاریهای شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است که باعث حرکت جوانان برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) شده است.
               وصیت نامه های شهدای مدافع حرم برای مردم تبیین شود

تقوایی با اشاره به اینکه بخشی از فعالیت های سپاه پاسداران در عرصه جنگ نرم است گفت: با اجرای طرح صالحین درحال آموزش جوانان و نوجوانان کشور و با اجرای اردوهای جهادی ،آموزش جنگ اقتصادی را به بسیجیان و مردم می دهیم.

وی ادامه داد: بسیاری از جوانان به صورت خودجوش در طرح اردوهای جهادی وارد روستاهای محروم می شوند و مردم کمک می کنند.

وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز سخت تر از جنگ فیزیکی، جنگ نرم است که باید درمباحث فرهنگی بیشتر سرمایه گذاری کرد و از ظرفیت رسانه های جمعی در این حوزه بهره برد.

معاون روابط عمومی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم با بیان اینکه محور کار تربیتی سپاه اجرای طرح صالحین گفت: در این طرح برای تمامی سنین برنامه های تربیتی و اخلاقی اجرا می شود.

وی درادامه با اشاره به اقدامات فرهنگی و ترویجی خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قم اظهار داشت: این رسانه در تبیین اقدامات فرهنگی سپاه، بسیج و فرهنگ جهاد و شهادت برنامه های خوبی داشته و توانسته درحد توان دراین راستا تلاش کند.
ارسال نظرات