خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم از انتشار مجموعه شعر «آشیانه» خبر داد و گفت: مراسم رونمایی از این کتاب سال آینده در مراسم نکوداشت روز هنر انقلاب اسلامی در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۰۰۸۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمود علامه روشن، از انتشار مجموعه شعر «آشیانه» خبر داد و اظهار داشت: مراسم رونمایی از این کتاب سال آینده در مراسم نکوداشت روز هنر انقلاب اسلامی در قم برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم افزود: این کتاب گزیده‌ای است از اشعار شاعران قمی که به هفتمین جشنواره دوسالانه استانی شعر بسیج ارسال کرده بودند و توسط رضایزدانی مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان گردآوری شده است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه اشعار «آشیانه» در قالب چهار فصل با موضوع‌های شعر عارفانه، عاشقانه، شعر آیینی، شعر کودک و نوجوان و شعر انقلاب و دفاع مقدس است که 80قطعه شعر در قالب غزل، مثنوی، سپید و نیمایی را شامل می‌شود.

علامه روشن تصریح کرد: این کتاب در 1000 نسخه توسط سازمان بسیج هنرمندان قم به چاپ می‌رسد و از فروردین ماه95 در کتاب فروشی های استان قم توزیع می‌شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)  بیان کرد: جشنواره استانی شعر بسیج (آشیانه) تابستان امسال آغاز به‌کار کرد که پس از برگزاری کارگاه‌های نقدوبررسی آثار در انتهای هر فصل داوران جشنواره برگزیدگان را معرفی کردند.
ارسال نظرات