فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:

شهدای غواص گنجینه‌هایی هستند که از میان جنگ، گنج آفریدند

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) در حاشیه برگزاری یاواره شهدای غواص در مرکز پیام نور میناب، گفت: شهدای غواص گنجینه‌هایی هستند که از میان جنگ، گنج آفریدند و با وجود دشواری های جنگ شکوه به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۸۶۵۰۱۲۲
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) در حاشیه برگزاری یادواره 175شهید غواص گمنام و 23 شهید غواص استان هرمزگان در مرکز پیام نور شهرستان میناب ،اظهارکرد: عملیات کربلای چهار نماد شکوه ایثار رزمندگان هرمزگانی است که طی آن گردان غواص در آب‌های سرد زمستان اروند عملیات کردند؛ این عملیات اگرچه به ظاهر لو رفته و ناموفق بود؛ اما زمینه‌ساز پیروزی عملیات کربلای پنج شد.

وی گردان غواص را یک گردان خاص و ویژه برشمرد و افزود: غواصانی که با شهامت و با لبخند به استقبال فیض شهادت رفتند و باید قدر این شهدا را دانست.

سردار ترابی گفت: اگر چه شهدای غواص را با دستان بسته به شهادت رساندند ولی این دست های بسته زمینه ای شد برای الگو گرفتن رزمنده ها در سایر کشورهای اسلامی برای اینکه با دستان باز در مقابل استکبار بایستند و ظالم را به زانو در بیاورند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بیان کرد: دشمن با تمام تجهیزات نظامی و استفاده از نیروهای متخصص برای شکست رزمنده های ما بکار گرفته بودند ولی اخلاص و توکل بر خداوند با استعانت از ائمه اطهار چنان شد که شهدای عزیز ما بر دشمن غلبه کنند.

وی شهدای غواص را گنجینه هایی برشمرد که از میان عملیات لو رفته گنج آفریدند و با وجود سختی ها جنگ چنان با شجاعت و با لبخند در مقابل استکبار ایستادند که شکوه و عظمت را برای ما به ارمغان آوردند.

سردار ترابی با بیان خاطره ای از شهدای غواص شهرستان میناب همچون شهید عیسی کریمی،نکویی از روستای درپهن،شهید مصلحی از هشتبندی و شهید روحانی احمد صادقی بهمنی پرداخت و گفت: مقام شامخ شهدای عزیز را باید گرامی داشته شود.

ارسال نظرات