مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان :

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دستور دستگاه‎های اجرایی سیستان و بلوچستان قرار گیرد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دستور کار همه دستگاه‎های سیستان و بلوچستان قرار گیرد.
کد خبر: ۸۶۵۰۱۴۷
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج  سرهنگ پاسدار حمزه دهقان در یادواره شهدای گمنام که در میرجاوه برگزارشد اظهار داشت: شهادت بزرگ ترین آرمان و آرزوی اولیای الهی بوده است که در مواقع مختلف در قالب دعا و نیایش آنرا ازخداوند می‌خواستند.

وی افزود: از رهگذر شهادت،رتبه‌ای والا و مقامی بسیار شایسته نصیب انسان می شود که نوازش و رحمت بی‌منتهای الهی را دریافت می‌کنند.

سرهنگ دهقان گفت: ایثار و فداکاری رزمندگان در طول دفاع مقدس سختی‌های جنگ را آسان و پیروزی این ملت را هموار کرد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در دستور کار همه دستگاههای سیستان و بلوچستان قرار گیرد، عنوان کرد: امنیت امروز کشور توسط شهیدان و ادامه دهندگان راه آنان فراهم شده است و جوانان نیز با سرلوحه قراردادن اهداف شهدا به آرمانهای انقلاب تحقق بخشند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه نیز در این مراسم اظهار داشت: ما باید راه  و روش شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را سرمشق خودمان قرار بدهیم.

مولوی ریگیان پور افزود: جوانان امروز باید با فرهنگ شهید و شهادت آشنا شوند و آثار و برکات آن امنیت امروز و اقتدار ایران را رقم زده است  را مشاهده کنند.

وی تصریح کرد: آثار باقیمانده از شهدا نظیر وصیت نامه‌ها، لباس و وسایل شخصی شهدا در اذهان اهداف و باورهای آنان را زنده می کند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه افزود: ایثار و از خودگذشتگی شهدا برای ما و همه جهانیان آموزه‌ها و درس های باارزشی را به دنبال دارد.

ارسال نظرات