35کاروان اردوهای راهیان نور دریایی از جزیره هرمز بازدید کردند
کد خبر: ۸۶۵۰۱۴۸
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان ستوان دوم پاسدار مهدی سلامتی  در گفتگو با خبرنگار ما در هرمز با اعلام این خبر توضیح داد: از اول مهر ماه سال جاری تاکنون  3500 دانش‌آموزو اقشار مختلف مردم وبسیج از جمله بسیج متخصصان،هنرمندان، پیشکسوتان و حقوق‌دانان در قالب اردوهای راهیان نور از مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس در دریا و جزیره هرمز بازدید کردند.

فرمانده حوزه مقاومت شهدای هرمز اظهارداشت: این کاروانها از استانهای کرمان، سیستان و بلوچستان و شهرهای میناب رودان، قشم و بندرعباس در این اردوی یک روزه راهیان نوردریایی در جزیره هرمز حضور یافتن.

وی گفت: پیش‌بینی‌هایی که انجام شده است حدود 15 هزار نفر تا پایان فروردین‌ماه سال 95 در این اردوها از سراسر کشور در این جزیره حضور خواهند یافت

مهدی سلامتی بیان داشت: محور روایت‌گری راویان ما در اردوهای راهیان نور دریایی بیشتر به تاریخ رزم‌های دریایی در دوران دفاع مقدس اختصاص دارد و زائران نیز پس از استقرار در جزیره هرمز بر سر گلزار شهدای هرمز، موزه شهدای هرمز، قلعه پرتغالی‌ها و کوه های  رنگی این جزیره حاضر خواهند شد.

وی افزود: باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص کاروان های راهیان نور هنوز زیر ساخت های برای حضور هر چه بهتر این کاروانها در این جزیره مهیا نشده است.

سلامتی با ابراز گلایه عنوان کرد: با توجه به حضور کاروانهای راهیان نور دریایی به جزیره هرمز از این حوزه که عهده دار قرارگاه راهیان نور دریایی می باشد پشتیبانی خاصی نشده است و از لحاظ امکانات و وسایط نقلیه و امکانات اولیه نیروی انسانی با توجه به حجم کاری در این مجموعه اقدامات موثری صورت نگرفته است .

فرمانده حوزه مقاومت شهدای هرمز بیان داشت:  با اینکه این امر یک امر مهم و ارزشی در این جزیره از سوی حوزه مقاومت پشتیبانی می شود نیاز است که مسئولین ذیربط که مشکلات را دیده و از این جزیره بازدید نمودند لازم است تدابیری اندیشیده بشود که این کار بزرگ در این جزیره به نحو احسن برگزار بشود .

سلامتی بیان کرد: به حمد الله با همکاری ناحیه سپاه قشم و همه دستگاه های و نهادی که در جزیره هرمز هستند  50درصد از فضا سازی  در این راستا به اتمام رسیده است و طی چند روز آینده کل پروژه فضا سازی برای حضور هر چه بهتر این کاروانها به اتمام خواهد رسید.

 

ارسال نظرات