مدیرکل تامین اجتماعی مازندران تاکید کرد

درج عناوین شغلی در لیست حق بیمه از سال 95

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: کارفرمایان باید از فروردین 95 هنگام اعلام صورت مزد و حقوق کارکنان خود، عناوین شغلی نیروها را در لیست‌ها درج کنند.
کد خبر: ۸۶۵۰۲۱۱
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی مازندران، سید علی‌اصغر محمودی با اشاره به اهمیت ثبت صحیح اطلاعات شغلی در زمان بهره‌برداری از سوابق حق بیمه، اظهار کرد: سامانه‌ دریافت لیست حقوق و مزایای بیمه‌شدگان کارگاه‌ها، اصلاح شده و از تاریخ اول فروردین 95، اگر نقصی در اطلاعات بیمه شده وجود داشته باشد، دریافت لیست میسر نیست.

محمودی با اشاره به اینکه کارفرمایان باید هنگام ارسال لیست‌، توجه داشته باشند که ستون مربوط به عنوان شغل بیمه شدگان تکمیل شود، اظهار کرد: اطلاعات عنوان شغل دقیقا مشابه عناوین شغلی مندرج در پایگاه مشاغل سازمان تامین اجتماعی باشد.

وی افزود: درباره لیست‌های اینترنتی و دیسکتی، ستون مربوط به کد شغل بیمه شده تکمیل شده و کد شغل در پایگاه مشاغل سازمان تامین اجتماعی وجود داشته باشد.

این مسئول بیان کرد: آن دسته از کارفرمایانی که از نرم‌افزارهایی غیر از نرم‌افزار ارسال لیست حق بیمه سازمان، برای اعلام صورت مزد و حقوق کارکنان خود استفاده می‌کنند، باید به منظور ثبت عنوان و کد شغلی بیمه‌شدگان از جدول مشاغل سازمان در لیست‌های ارسالی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه فایل حاوی آخرین نسخه جدول مشاغل را می‌توان از شعب تامین اجتماعی یا سایت سازمان، دریافت کرد، ادامه داد: به کارفرمایان توصیه می‌شود قبل از روزهای پایانی هر ماه نسبت به ارسال لیست حق بیمه و اطمینان از صحت اطلاعات اشاره شده، اقدام کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: بیش از  95 درصد از لیست‌های حق بیمه کارگاه‌های تحت شمول تامین اجتماعی در استان از طریق اینترنتی دریافت می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار