جانشين سپاه استان سمنان در بدرقه كاروان خادمان شهداي استان سمنان به مناطق عملياتي جنوب گفت: پوشيدن لباس خدمت به زائران شهدا يك افتخار است.
کد خبر: ۸۶۵۰۲۳۶
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، اسحاق هراسانيان در جمع خادم الشهداي اعزامي از استان سمنان به مناطق عملياتي جنوب اظهار داشت: شما خادم الشهدا در راه خدا و براي خدمت به خلق گام گذاشته ايد و بدون شك اين حركت شما را پرورگار بي اجر و مزد نخواهد گذاشت.

وي با بيان اينكه بايد قدردان اين انتخاب و گزينش الهي و معنوي به عنوان خدمتگذاري به بهترين خلق باشيد، افزود: علاوه بر اينكه معنويت فضاي جبهه و جنگ در مناطق عملياتي بر زائران اين سرزمين هاي الهي اثرگذار است؛ قطعا و يقينا معنويت شما خادمان شهدا نيز بر حاضران در اين مناطق اثرگذار خواهد بود.

جانشين سپاه استان سمنان عنوان كرد: با توجه به سابقه و تجربه اي كه برخي از شما خادمان شهدا در سال هاي گذشته كسب كرده ايد بنابراين فرصت خوبي است كه با استفاده از همان تجربيات به بهترين وجه ممكن به زائران يادمان ها و مناطق عملياتي خدمت كنيد.

هراسانيان در ادامه با اشاره بر اهميت اردوهاي راهيان نور تصريح كرد: رهبر معظم انقلاب بارها در مناطق عملياتي حضور يافته اند و اين نشانه اهميت اين اردوي معنوي است كه به عنوان بزرگترين عمليات فرهنگي در كشور از آن ياد مي شود.

خاطرنشان مي شود؛ از استان سمنان 40 نفر از آقايان و 15 نفر از بانوان استان سمنان به عنوان خادمان شهدا در اردوگاه هاي شهيد شاطري و شهيد شوكت پور استان سمنان در مناطق عملياتي جنوب مستقر هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها