فرمانده قرارگاه عملیات رسانه ای بسیج صداوسیما در گفتگو با «بسیج»عنوان کرد
مسابقه تلویزیونی "مسابقه محله" با اجرای مسعود روشن پژوه مجری کودکان و نوجوانان از 25 اسفند در مناطق عملیاتی دفاع مقدس برگزار و تصویربرداری آن از اول فروردین از تلویزیون پخش می شود.
کد خبر: ۸۶۵۰۳۲۰
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
حامد فاتحی در گفتگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج به خرمشهر با اشاره به پخش برنامه های نوروزی ویژه راهیان نور گفت:همزمان با اعزام کاروان های راهیان نور سراسر کشور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس ویژه برنامه های مختلفی در سرزمین نور برگزار می شود و قرارگاه عملیات رسانه ای بسیج صداو سیما وظیفه ضبط و پخش آن را از شبکه های سراسری به عهده دارد.


وی ادامه داد: امسال برای نخستین بار مسابقه تلویزیونی "مسابقه محله" با اجرای مسعود روشن پژوه مجری کودکان و نوجوانان از 25 اسفند در مناطق عملیاتی دفاع مقدس برگزار و تصویربرداری آن از اول فروردین از تلویزیون پخش می شود.

فرمانده قرارگاه عملیات رسانه ای بسیج صداوسیما افزود: برنامه مسابقه محله قطعا تاثیر زیادی در جذب کودکان و نوجوانان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خواهد گذشت و قطعا این گروه سنی روی خانواده خود تاثیرات زیادی دارند و می توانند موجب حضور پدر ومادرشان در یادمان های دفاع مقدس شوند.

ارسال نظرات