تشییع و تدفین 4 شهید گمنام در شهرستان خواف

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) 4 شهید گمنام در شهرستان خواف با حضور پایوران و فرماندهان سپاه، علمای شیعه و سنی، مسئولین ادارات و بسیجیان این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شدند.
کد خبر: ۸۶۵۰۴۰۵
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این مراسم با شکوه و معنوی سرهنگ پاسدار نطاق، فرمانده سپاه خواف بیان داشت: شهدا درس مقاومت و سازش ناپذیری در برابر دشمنان را به ما آموختند.

وی افزود: شهدای انقلاب اسلامی ایران انقلابی ماندند و با لبیک به ندای ولی فقیه پا در رکاب عشق گذاشتند و با مجاهدت خود اجازه ندادند دشمن یک وجب از خاک این مملکت را غصب نماید.

فرمانده سپاه ناحیه خواف خاطر نشان کرد: امروز باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی گسترش یابد و برگزاری یادواره شهدا برای گرام داشت یاد و خاطره شهدا است.

نطاق اظهار داشت: امروز تفکر شهدا و انقلاب اسلامی ایران در حال صدور به کشورهای مقاومت است؛ اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت طلبی های شهدا و ایستادگی‌هایی است که از همه سرمایه وجودی خود گذشتند.

وی در ادامه گفت: شهادت طلبی درسی است که رزمندگان اسلام از حماسه عاشورا اموخته اند و با ایمانشان عجین گشته و آن را خیر دنیا و اخرت خود می دانند.

در ادامه حجت الاسلام رمضانپور امام جمعه شهرستان گفت: اگر شهدا را بر روی دستان مردم تشییع می نمایند به خاطر ان است که را ه شهدا فراموش نشود راه شهدا راه پیامبران و ائمه معصومین(ع) است راهی که انسان را عزت می دهد اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرفی برای گفتن دارد تمام اینها مرهون خون مطهر شهدا است که جانشان را فدای اسلام نمودند.

وی تاکید کرد: از یاد شهدا غافل نشویم و این بزرگ ترین مسئولیت ما است امروز جوانهای ما باید در خط رهبری عاشقانه خدمت کنند.

در پایان  مراسم تشییع در محل سپاه برگزار  و شهدا در گلزار شهدای شهرستان سلامه و قاسم آباد ارام گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار