خبرهای داغ:
رئیس اداره صنعت معدن تاکستان در گفتگو با خبرنگار بسیج:
رئیس اداره صنعت مهدن و تجارت تاکستان گفت: به منظور جلوگیری از هر گونه سوء استفاده مبنی بر گرانفروشی،کم فروشی انواع کالا نظارت بارزسان بر بازار شب عید تاکستان تشدید می شود.
کد خبر: ۸۶۵۰۴۰۹
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
یاسر رحمانی رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان تاکستان در گفتگو با خبرنگار بسیج تصریح کرد: صنعت معدن و تجارت شهرستان تاکستان با هدف ایجاد رضایتمندی در بین عموم مردم و پایش کف بازار به ویژه بازار میوه با جدیت از گرانفروشی و عرضه میوه‌های بی‌کیفیت جلوگیری می‌کنند.
رحمانی با بیان اینکه با متخلفان بر اساس ضوابط و قوانین برخورد جدی می‌شود، عنوان کرد: در صورت مشاهده تخلف مبنی بر گران‌فروشی، کم‌فروشی و سایر پرونده‌های متخلفان به اداره کل تعزیرات حکومتی  ارجاع و از ادامه کار واحدهای متخلف جلوگیری می‌شود.
وی ابراز کرد: طرح نظارتی ویژه عید نوروز 94 از 15 اسفند ماه آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه می‌یابد.
رحمانی خاطرنشان کرد: گشت‌های بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت تمامی واحدهای صنفی و به طور ویژه واحدهای عرضه کننده پوشاک، آجیل و خشکباررا زیرنظر دارند تا مشکلی در روند فروش کالاهای هدف به مشتریان وجود نداشته باشد.
وی گفت شماره 124 که با موبایل نیزقابلیت شماره گیری دارد به صورت شبانه روزی آماده دریافت نظران و شکایات شهروندان و همچنین مسافران را دارد.


5001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها