اصغر عباسی که با مستند هفت سین مقدس به جشنواره ملی سرزمین نور راه یافته بود، موفق به کسب مقاوم دومی بخش کارگردانی این جشنواره شد.
کد خبر: ۸۶۵۰۵۲۸
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، پس از حضور موفقیت آمیز فيلم هاى "بهار در بهشت" و "در جستجوی عطر شکوفه های سیب" در جشنواره ملی «سرزمین نور» این بار اصغر عباسی با "هفت سین مقدس" به خرمشهر رفت و باز هم افتخاری چشمگیر در کتاب هنر این شهر و ديار به ثبت رساند.

شب گذشته و در اختتامیه بخش فیلم و مستند جشنواره مذکور با عنوان "ققنوس" (بخش حرفه اى)، مستند 17 دقیقه ای هفت سین مقدس به نویسندگی، کارگردانی، تدوین و تصویر برداری اصغر عباسی، از بین 180 اثر ارسالى از سراسر كشور در صدر برترین ها قرار گرفت و حائز عنوان دومی بخش کارگردانی شد.

اصغر عباسی در حاشیه مراسم اختتامیه و در گفتگو با سرو ابرکوه اظهار کرد: مستند هفت سین مقدس در مرحله اول با داوری روح الله رفیعی به جشنواره ملی سرزمین نور راه یافت و پس از آن از سوی هیئت داوران (مهدی یزدی، حمید بهمنی و محمد غفوری از تهران) و سيد ياشار نادرى بعنوان دبير جشنواره به عنوان دومین اثر برگزیده بخش کارگردانی معرفی شد.

عباسى در ادامه از کلیه رسانه های استان یزد که فعالیت های هنری وی را پوشش می دهند و همچنین هفت خانواده شهیدی که در تهیه هفت سین مقدس با وی همکاری داشتند مراتب قدردانی را به عمل آورد.

وی در رابطه با فعالیت هنری آینده خود تصریح کرد: از اواخر اردیبهشت ماه سال ٩٥، تولید فیلمی با محوریت دفاع مقدس را در دستور کار خود دارم که امید می رود با همکاری و حمایت مسئولین ساخت این فیلم نیز به سرانجام موفقیت آمیزی برسد.

سروابرکوه


ارسال نظرات