سخنگوی سازمان بسیج دانش آموزی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
حبیب زاده گفت: تبلیغات سوئی که رسانه‎های بیگانه در مقابل راهیان نور؛ این مانور بسیار بزرگ و عظیم تاثیرگذار فرهنگی در پیش گرفته‎اند، ناشی از تاثیرگذاری این اردو در ارتباط با نسل چهارم و نسل اول انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۵۰۵۳۶
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
حبیب زاده سخنگوی سازمان بسیج دانش آموزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  اظهار داشت: تبلیغات سوئی که رسانه‎های بیگانه در مقابل راهیان نور؛ این مانور بسیار بزرگ و عظیم تاثیرگذار فرهنگی در پیش گرفته‎اند، ناشی از تاثیرگذاری این اردو در ارتباط با نسل چهارم و نسل اول انقلاب است.

حبیب زاده ادامه داد: ازآنجایی که دانش آموزان با حضور در صحنه‎های دفاع مقدس و بهره گری از توضیحات راویان و روحانیان همراه کاروان ارتباط خوبی با این نقطه عطف تاریخی و این مقطع پرافتخار برقرار می‎کنند، طبیعی است که رسانه‎های معاند نظام تبلیغات سوء خود را نسبت به این مانور بزرگ تشدید کنند.

سخنگوی سازمان بسیج دانش آموزی بیان کرد: به میزانی که برنامه فرهنگی تاثیر خوبی روی مخاطبان خود می‎گذارد به همان میزان هم رسانه‎های معاند برای تحت الشعاع قرار دادن و تبلیغات منفی علیه آن برنامه خوب تلاش خود را بیشتر می‎کنند.

 حبیب زاده در خاتمه تاکید کرد: بنابر تعبیر معروف حضرت امام خمینی (ره) که وقتی یک کاری را انجام می‎دهید ببینید که دشمنان اسلام چه موضعی می‎گیرند اگر خیلی داد وبیداد راه می‎اندازند و یا اعتراض می‎کنند بدانید که آن فعالیت شما درست است و بالعکس آن نیز صدق می‎کند؛ لذا این اردوها اثربخش بوده  که رسانه‎های معاند را به تکاپو برای کم اثر کردن این اردوها واداشته است.

ارسال نظرات