فرمانده نیروی انتظامی لرستان با غیرواقعی دانستن مراسم چهارشنبه سوری گفت: اخلالگران نظم در مراسم چهارشنبه سوری در لرستان تا پایان تعطیلات توسط پلیس بازداشت می شوند.
کد خبر: ۸۶۵۰۵۳۹
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار قنبری در نشست خبری با بیان اینکه برخورد با اخلالگران نظم در مراسم چهارشنبه سوری در دستور کار پلیس است گفت: اخلالگران نظم در مراسم چهارشنبه سوری در لرستان به همراه خودروهای آنها تا پایان تعطیلات توسط پلیس بازداشت می شوند.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی های لازم برای برخورد با اخلالگران در چهارشنبه آخر سال انجام شده است افزود چهارشنبه سوری یک مراسم غیر واقعی است و آزاردهنده است و یک عمر پشیمانی را برای آسیب دیدگان به همراه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان با بیان اینکه اگر در این مراسم خطوط قرمز مورد تعرض قرار نگیرند پلیس نه تنها برخوردی نمی کند؛ بلکه شرایط برگزاری این مراسم را تسهیل خواهد کرد گفت: در صورتی که برگزاری این مراسم توام با حرکات هیجانی، تعرض به اموال عمومی و خسارت به دیگران شود پلیس وارد عمل خواهد شد.

قنبری اظهار کرد: نه تنها پلیس به صورت نامحسوس در بین جمع های برگزارکننده مراسم چهارشنبه سوری حضور می یابد؛ بلکه با استفاده از دوربین های سطح شهر هنجارشکنی ها ثبت و ضبط می شوند.

وی ادامه داد: اختیارات قانونی را از دستگاه قضایی گرفته ایم؛ از این رو اخلالگران تا پایان تعطیلات هم خودشان و هم خودروهای آنها توسط پلیس بازداشت می شوند.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: امنیت انتخابات 7 اسفند ماه پس از بررسی سوابق برگزاری پنج دوره انتخابات در استان و رفع نقاط ضعف ها با موفقیت تامین شد و با این حال برای تامین امنیت مردم در چهارشنبه آخر سال سوابق برگزاری این مراسم طی شش سال گذشته را بررسی کرده ایم و تمام مکان ها در دسترس دوربین های ما هستند.


ارسال نظرات