رئیس پلیس آگاهی استان لرستان از انهدام 10 باند سارقان حرفه ای در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۰۵۵۸
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ نظری در نشست خبری با اشاره به انهدام 10 باند سارقان حرفه ای در استان لرستان گفت: آخرین باند سارقان که در خرم آباد منهدم شده است یک باند شش نفره است که اقدام به سرقت خودروهای قاچاقچیان کالا در بزرگراه پل زال و محور کمربندی خرم آباد می کرده اند.

وی با بیان اینکه سارقان پس از سرقت خودروهای حامل کالای قاچاق با تخلیه اجناس خودروها را رها می کردند افزود: سارقان پس از شناسایی خودروهای حامل کالای قاچاق به نام مامور اقدام به توقف خودروها و سپس سرقت آنها می کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان لرستان با اشاره به اینکه سارقان این باند به صورت حرفه ای و بدون آنکه ردی از خود به جا بگذارند پنج خودروی حامل کالای قاچاق را به سرقت برده اند گفت: اگر چه خودروهای سرقتی خود حامل کالای قاچاق کالا نظیر پوشاک و عروسک بوده اند؛ اما با توجه به حساسیت موضوع شناسایی عوامل این باند در دستور پلیس آگاهی استان قرار گرفت و با شگردهای علمی و پلیسی از جمله چهره نگاری اعضای این باند که دو نفر از آنها مال خر بوده اند شناسایی و دستگیر شدند.

نظری با بیان اینکه سارقین پس از سرقت خودروها اقدام به تعویض پلاک آنها می کردند تا شناسایی نشوند افزود: مخفیگاه این باند سرقت در یکی از مناطق جنوب شهر خرم آباد بوده است.

وی با اشاره به اینکه چهار قبضه سلاح شامل دو قبضه اسلحه کلاشنیکف، تفنگ بادی و یک اسلحه شکاری از این باند کشف شده است، اضافه کرد: یکی از این سارقین در حال طی کردن مرخصی از زندان بوده است که مجدد دست به ارتکاب این جرائم زده است.

رئیس پلیس آگاهی استان لرستان گفت: فعالیت های پلیس آگاهی لرستان برای مقابله با سارقین با توجه به قرار گرفتن در ایام پایان سال تشدید می شود.


ارسال نظرات