رئیس هیئت داوران همایش بسیج و امنیت پایدار:
رئیس هیئت داوران همایش بسیج و امنیت پایدار گفت: ولایتمداری موجب سد شدن راههای نفوذ دشمن می شود.
کد خبر: ۸۶۵۰۵۶۷
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، علی میر در همایش بسیج و امنیت پایدار که توسط معاونت دانش و پژوهش سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در خرم آباد برگزار شد، از ولایتمداری به عنوان یکی از مولفه های درونی تامین امنیت نام برد و گفت: ولایتمداری یعنی اجرای بی چون و چرای فرمان ولی و با این حال عدم ولایتمداری باعث باز شدن راههای نفوذ می شود و البته عده ای امروز به دنبال این هستند که بین دولت و رهبری و مردم و رهبری شکاف ایجاد کنند.

وی افزود: آنان که دم از سازش می زنند اینجاست که بسیجیان باید وارد عرصه شوند و با تاسی به امام خمینی (ره) بگویند ما هزار سال زندگی پر ناز و نعمت در کنار عجائب را به وضعیتی که الان در آن قرار داریم ترجیح نمی دهیم.

رئیس هیئت داوران همایش بسیج و امنیت پایدار از فساد اداری، قاچاق مواد مخدر، ضعف نظارتی و آسیب های اجتماعی به عنوان مولفه های درونی تهدید کننده امنیت پایدار نام برد و گفت: جاسوسی ها، حربه های فرهنگی، تحریم و تهدیدات نظامی نیز از مولفه های بیرونی ناامنیدر کشورمان محسوب می شوند.

میر ادامه داد: خداوند نماز، زکات، حج، جهاد، امر به معروف و نهی از منکر، صله ارحام، قصاص، ترک میگساری، و امامت را به عنوان راه های دستیابی به امنیت بیان کرده است.

وی با اشاره به اینکه خط قرمز انقلاب ما امنیت است؛ از این رو هر تهدیدی علیه امنیت ما نباید بی جواب بماند بیان کرد: امام خمینی(ره) تامین امنیت را در گرو حضور در صحنه، تامین معیشت مردم، دفاع، استقلال و همبستگی ملی، قانون گرایی، توجه به مصالح جهان اسلام در محیط بین الملل، مراقبت فرهنگی و استقلال از فرهنگ مخالف و مهاجم، برقراری عدالت در جامعه، تامین ساز و کار نظارت عمومی در جامعه و ایستادگی و تحمل سختی ها دانسته اند.

وی اظهار کرد: وظیفه ای که امروز متوجه بسیجیان است این است که بصیرت افزایی و بصیرت بخشی برای شناخت از دشمن و شناساندن دشمنان را در اولویت کار خود قرار دهند.

لازم به ذکر است؛ این مراسم با حضور سردار توکلی جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزار شد.
ارسال نظرات