خبرهای داغ:
امام جمعه سرپل ذهاب: شهادت بالاترین درجه رستگاری است که تنها بندگان مخلص و با ایمان به آن دست می یابند.
کد خبر: ۸۶۵۰۵۸۹
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، حجت الاسلام مجید صفدری روز دوشنبه در یادواره شهید سامان پادام گفت: برترین کامیابی، بزرگترین پیروزی و گرانمایه ترین درجه در اسلام رسیدن به فیض عظمای شهادت است.
وی افزود: برای شهید گرانبهاترین اوقات و شکوهمندترین و زیباترین لحظه ها زمانی است که پیروزمندانه به دست دشمنان پست بیگانه به مرگ شرافتمندانه نائل شود.
وی بیان کرد: انسان در هر لحظه از مسیر زندگی باید به فکر شناخت دین باشد چرا که اگر دین را نشناسد راه زندگی را گم خواهد کرد.
امام جمعه سرپل ذهاب بر لزوم ترویج و نهادینه کردن فرهنگج شهید و شهادت در جامعه تاکید کرد و اظهارداشت: رمز ثبات و بقای نظام اسلامی در گرو تحقق این مهم است.
حجت الاسلام صفدری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به شخصیت فاطمه زهرا (س) گفت: بهره گیری از سیره و منش ائمه اطهار (ع) انسان را به سعادت و کمال و سر منزل مقصود می رساند.
وی ادامه داد: اوج بندگی و عشق به ولایت و رهبری در وجود مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) نمود و تجلی یافته است و این بزرگ بانوی اسلامی عمر با برکت خود در راه اعتلای دین مبین اسلام صرف کرد.
وی اضافه کرد: ترویج و نهادینه شدن فرهنگ فاطمی بهترین و اصولی ترین راهکار برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.
خطیب جمعه سرپل ذهاب افزود: مساله دین در جوامع امروزی رو به فراموشی است چرا که با استفاده از ابزارآلات ساخت بشری همچون اینترنت و ماهواره و دیگر رسانه ها دشمنان سعی در نابودی کامل دین دارند تا بتوانند با استفاده از همین سیاست بر جهان حکومت کنند.
پاسدار شهید سامان پادام چند ماه پیش در حین انجام ماموریت در ارتفاعات پشت پادگان ابوذر دچار صائقه شد و جان خود را از دست شد.
ارسال نظرات