خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: سازمان بسیج رسانه استان خوزستان در نظر دارد که در سال آینده طی مراسمی از خادمان رسانه ای حرکت عظیم و معنوی راهیان نور تقدیر کند.
کد خبر: ۸۶۵۰۶۲۹
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،عادل نوروزیان اظهارداشت: دولت‌های مخالف و معاند با نظام اسلامی همواره با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای و بمباران خبری به شدت در تلاش هستند تا در جهت  استحاله تدریجی فکری و اعتقادی جوانان ایران اسلامی گام بردارند تا از این طریق از انتقال مفاهیم و ارزشهای انقلابی و دینی از نسل‌های اول انقلاب به نسل‌های جدید جلوگیری کنند و در مقابل آن ارزش‌های مدنظر خود را جایگزین آن‌ها کنند.

وی افزود: اما با وجود این حجم گسترده از تبلیغات سوء باز هم شاهد آن هستیم که جوانان کشور در مناسبت های مختلف با حضور در صحنه با نظام اسلامی تجدید بیعت کرده‌اند.

نوروزیان تاکید کرد: یکی از صحنه‌های این حضور و علاقه مندی به آرمانهای نظام و انقلاب حضور پرشور  و سالانه جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب در یادمان‌ها و زیارتگاههای هشت سال دفاع مقدس در قالب کاروانهای راهیان نور هستند.

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان عنوان کرد: از آنجا که بازدید از این مناطق یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های جوانان این مرز و بوم در دفاع از اسلام و ولایت فقیه و به عبارت دیگر یادآور مفاهیمی است که در تقابل با اهداف نظام سلطه است هر ساله و در آستانه این حرکت عظیم مردمی دولت های مخالف و معاند نظام هجمه گسترده‌ای به این حرکت وارد می‌کند.

وی اظهار داشت: با این مقدمه به خوبی نمایان می‌شود که در این سو نیز رسانه‌های جبهه انقلاب باید تمام تلاش خود را متوجه پوشش گسترده این حرکت عظیم کنند.

نوروزیان افزود: در این راستا سازمان بسیج رسانه خوزستان در نظر دارد که در مراسمی در سال آینده از خادمان رسانه‌ای راهیان نور طی مراسمی تقدیر کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها