سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

مهم ترین سرمایه علوم پزشکی گیلان نیروی انسانی است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه مهم ترین سرمایه علوم پزشکی گیلان نیروی انسانی است، گفت: مهم ترین چالش علوم پزشکی گیلان نبود فرهنگ سازمانی صحیح است.
کد خبر: ۸۶۵۰۶۵۱
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازگیلان، دکترشاهرخ یوسف زاده چابک در نشست خبری با بیان اینکه تغییر وجابجایی می تواند نگاه و روش جدید را موجب شود، اظهارکرد: با نگاه تازه ای که با مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی حاکم می شود، خود را یک خانواده بزرگ تلقی می کند و مقید به آن می داند.

وی مهم ترین چالش علوم پزشکی گیلان را نبود فرهنگ سازمانی صحیح دانست و اعلام کرد: درطول زمان ممکن است برخی موارد که جایگاه ارزشی مناسب نداشته باشد، به تدریج در سازمان جا بازکند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه هیچ سازمانی، پتانسیل های نیروی انسانی که دانشگاه علوم پزشکی درخود جای داده است، ندارد، افزود: مهم ترین برنامه ای که دانشگاه دنبال می کند، ارتقای نیروی انسانی، تعالی جویی و ایجاد انگیزه درنیروی انسانی است.

یوسف زاده با بیان اینکه مهم ترین سرمایه هرسازمانی و ازجمله علوم پزشکی، نیروی انسانی است، گفت: 16 هزارنفر درعلوم پزشکی گیلان مشغول فعالیت هستند.

وی بر لزومِ داشتن برنامه استراتژیک برای پیشبردِ اهداف سازمانی تاکید وتصریح کرد: برنامه سازمانی براساس افق 1404 وبرنامه های کلی اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) وهمچنین نقطه نظرات مسئولان وزارت بهداشت، ظرف سه ماه آینده تدوین می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطرنشان کرد: مدیران می توانند نیروی انسانی را به حداکثر کارایی برسانند وکیفیت ازبالای مجموعه سازمانی به پائین ترین سطحِ مجموعه، انتقال می یابد.

یوسف زاده با اشاره به گردشگر پذیر بودن استان گیلان افزود: مهمترین دغدغه مسافران، تامین سلامت است و علوم پزشکی برای جمعیت شناوری که در روزهای آینده وارد گیلان می شوند، تمهیداتی فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه اورژانس، بیمارستان سیارسراوان، پایگاه های سلامت در سطح استان برای خدمت رسانی به مسافران فعالیت می کنند، گفت: مشکلِ بزرگی که مسافران با آن روبرو می شوند، این است که نمی دانند، این خدمات را ازکجا دریافت کنند واز نشانی و شماره تماس ها ها بی خبرند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد: به تلفن همراهِ مسافرانی که وارد گیلان می شوند، شماره های مراکز مورد نیاز پیامک می شود.

یوسف زاده با بیان اینکه یکی از نقاط ضعف علوم پزشکی گیلان این است که یک بیمارستان جنرال کامل در استان نداریم، ابرازکرد: به دنبال بیمارستان های کوچکی که توجیه اقتصادی  وعلمی ندارند، نیستیم ولازم است که مرکز بیمارستانی با تمام امکانات وتجمیع لوازم، تجهیزات ومدیریت و منابع پشتیبانی ومالیِ واحد دراستان وجود داشته باشد.

 

 

    

ارسال نظرات