خبرهای داغ:
با حضور رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا:
پست درمانی شهید علیرضا کوهستانی با حضور رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا و فرمانده اردوگاه شهید باکری و کادر درمانی این مرکز افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۵۰۶۵۴
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ در مراسم افتتاح پست درمانی شهید علیرضا کوهستانی اردوگاه شهدای گلستان در خرمشهر دکتر کریمی اول افتتاح این مرکز را حرکتی جهادی خواند و گفت : با روحیه جهادی می توان کارهای ناممکن را به ثمر رساند و روحیه جهادی امروز باعث عزت و اقتدار جمهوری اسلامی است.
وی درادامه افزود : روزی برای حفظ انقلاب و ارزشها باید از جان خود می گذشتیم اما امروز باید با آبرو و دارایی خود از این ارزشها پاسداری کنیم.
کریمی اول خاطر نشان کرد: استان گلستان در عرصه بهداشت و درمان و حضور در راهیان نور رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.
رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا ابراز داشت: افتتاح این پست درمانی ادای دینی به شهداست.
جانشین سپاه نینوا همچنین در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه مگر ما مرده باشیم که رهبری تنها بماند گفت : امروز خواص بی بصیرت و کسانی که دستشان را از ولایت کوتاه کرده اند در بستر نفوذ امریکا قرار گرفته اند و رهبر معظم انقلاب را تنها گذاشته اند.
گفتنی است این پست درمانی با تلاش های مجدانه سرهنگ پاسدار فغانی  و همکاران و خیرین به ثمر رسیده است و با متراژ 100 متر مربع و با امکانات اورژانس برادران و خواهران و خدمات احیا و داروخانه آماده خدمات رسانی به زائرین مناطق عملیاتی جنوب کشور است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها