طی مراسمی 250 دستگاه ماهواره که در سال 94 به صورت داوطلبانه توسط مردم به حوزه های مقاومت بسیج تحول داده شده بودند در خرم آباد امحاء شدند.
کد خبر: ۸۶۵۰۶۶۲
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۸

سرهنگ پاسدار ماشاء الله بازگیر فرمانده سپاه خرم آباد در حاشیه مراسم روشنگری در خصوص آسیب های ماهواره و همچنین امحاء ماهواره های جمع آوری شده، گفت: امسال شاهد آن بودیم که تعداد ۲۵۰ دستگاه، ماهواره به صورت داوطلبانهتحویل حوزه های مقاومت بسیج برادر وخواهر شد؛ از این رو دستگاههای جمع آوری شده طی مراسمی امحاء شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه ماهواره یا دجالواره، در واقع مانند یک شهد سمی است که تیر های زهر آگینخود را به سمت ملت ها و کشور ها مورد هدف قرارمی دهد.

فرمانده سپاه خرم آباد گفت: ماموریت ماهواره شبکه های ماهواره ای هجوم بر دین، ارزشها، فرهنگ، انقلاب و حمله به مقدسات در قالب نقد دین مداری است.

بازگیر با شاره به اینکه 32 هزار و 140 شبکه ماهواره ای در سراسر دنیا به تولید و پخش برنامه می پردازند ادامه داد: از این تعداد 18 هزار شبکه در کشورمان قابل دریافت هستند.

وی تعداد شبکه های فارسی زبان را 166 اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد۵۲۰ شبکه به پخش فیلم سینمایی،۱۷۰شبکه به پخش سریال، ۲۵۰ شبکه به پخش برنامه های کودک و نوجوان،۳۸۰ شبکه به پخش موسیقی، ۳۰۰ شبکه به تبلیغ ادیان ساختگی، ۲۳۴ شبکه به پخش برنامه های مبتذل می پردازند.

فرمانده سپاه خرم آباد گفت: همچنین ۷۴ شبکه ماهاره ای مخصوص تبلیغ مد و لباس و لوازم آرایش مبتذل هستند و 120۰شبکه نیز به پخش کلیپ های غیراخلاقی و تحریک کننده اقدامی کنند.

بازگیر با بیان اینکه یک هجمه و جنگ تمام عیار فرهنگی به وسیله شبکه های ماهواره ای شکل گرفته است ادامه داد: با توجه به جلسات و نشست هایی که با مشاورین حقوقی برگزار شده است کارشناسان عامل 70 درصد از پرونده های قضایی را ماهواره ها عنوان کرده اند.

وی تصریح کرد: هدف مشترکتمامی شبکه های ماهواره ای از بین بردن ارزش ها، تخریب اسلام، تخریب مهدویت و ترویج دنیا طلبی است.

فرمانده سپاه خرم آباد نقش سپاه و بسیج را در راستای روشنگری در خصوص آسیب های ماهواره مهم و ضروری دانست و گفت: دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای تمام ایام و روزهای زندگی ما دارای برنامه ریزی است و با برنامه عمل می کند.


ارسال نظرات