مسئول روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: راهیان نور تجلی گاه دفاع ازارزشهای انقلاب وآرمانهای والای شهدا می باشدواین حرکت عظیم فرهنگی بازخوانی صحیح وارزشمند دفاع مقدس ومانعی جهت تحریف ومصادره حقایق آن است.
کد خبر: ۸۶۵۰۶۷۳
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲

سرهنگ پاسدار عزت اله نظم آبادی اردوهای راهیان نور فرصت ارزشمندیست ومورد توجه همه مذاهب واقلیتها قرارگرفته است یکی از خصوصیات این حرکت فرهنگی تاثیر گذاری آن است که می توان به انسجام ملی وحدت اشاره نمود.

راهیان نور معرف جان فشانی و رشادتهای فرزندان این آب و خاک در هشت سال دفاع مقدس دربرابردشمنان می باشد به همین علت است که مقام معظم رهبری فرمودند اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی یک سنت حسنه به منظور پیشگیری از دو آسیب «فراموشی» و «تحریف» است

اردوهای راهیان توانسته است رشادتهای رزمندگان اسلام ،فرهنگ ایثار ،شهادت وحقایق دفاع سراسر مقدس را در اذهان وباورهای مردم ایران نهادینه نماید.

زائران به ویژه جوانان با شرکت در کاروانهای راهیان نور به درک والای رشادت وازخودگذشتگی وجانفشانی رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس خواهند رسید.

راهیان نور فرصتی برای خودسازی و درک رشادتهای شهیدان است ودر نهایت این حرکت عظیم فرهنگی معنوی نتیجه ای جز ولایت مداری وبصیرت افزایی وشهادت طلبی ودفاع از ارزشهاو آرمانهای انقلاب وشهدا وحسینی شدن را نمی توان یافت.

ارسال نظرات