مدير برنامه ريزي و توسعه شهرداري زنجان:
پس از سه سال انتشار متوالي كتاب آمارنامه شهر زنجان منتشر شد.
کد خبر: ۸۶۵۰۶۷۵
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدير برنامه ريزي و توسعه شهرداري زنجان از انتشار كتاب آمارنامه سال 1393 شهر زنجان خبرداد و گفت: پس از سه سال انتشار متوالي كتاب آمارنامه شهر زنجان از سال 90 تا 92، امسال اين كتاب به همت واحد آمار و اطلاعات مديريت برنامه ريزي و توسعه و نظارت سازمان فاوا به صورت الكترونيكي و نرم افزاري تهيه، تكثير و انتشار يافت.

سعيد اديبان به توزيع اين كتاب در بين همه ادارات، دانشگاه‌ها، شهرداري‌ها، كتابخانه‌هاي عمومي و غيره اشاره كرد و افزود: علاقمندان همچنين مي‌توانند با مراجعه به وب سايت شهرداري زنجان به آدرس www.zanjan.ir به فايل اين كتاب دسترسي داشته باشند.

وي تصريح كرد: گردآوري آمار و اطلاعات و انتشار اين كتاب با همكاري همه ادارات و نهادهاي شهر زنجان و مجموعه شهرداري صورت گرفته است.

گفتنی است، كتاب آمارنامه ساليانه شهرها در حال حاضر صرفا در شهرداريهاي كلان شهرها و برخي شهرهاي بزرگ تهيه و منتشر مي‌شود و شهرداري زنجان نيز از سال 1390 و به طور مستمر و متوالي اين كار را انجام داده كه مورد توجه و استقبال و استفاده علاقمندان و به ويژه دانشگاهيان و دانشجويان قرار گرفته است.

ارسال نظرات