خبرهای داغ:

اعزام نخستین کاروان عمومی راهیان نور شاهرود+‌تصاویر

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود گفت: نخستین کاروان عمومی راهیان نور شاهرود با هدف بازدید از مناطق عملیاتنی جنوب کشور اعزام شد.
کد خبر: ۸۶۵۰۶۷۷
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اعزام اولین کاروان راهیان نور عمومی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار کرد: اولین کاروان عمومی با حضور قریب به 100 نفر در قالب دو اتوبوس به همت بسیج مساجد و محلات به اردوی راهیان نور اعزام شد.

احمد حسین پور افزود: این کاروان خانوادگی می باشد و به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی شلمچه،هویزه،دهلاویه و خرمشهر بازدید خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: کاروان دوم نیز 4 فروردین ماه اعزام خواهد شد تاکنون برای آن کاروان بیش از 180 نفر ثبت نام کرده اند و این ثبت نام ادامه دارد.

حسین پور با بیان اینکه اردوهای راهیان نور یک عملیات فرهنگی بزرگ در جهت تبیین و تعمیق ارزش های دفاع مقدس و ایثار و شهادت در جامعه است گفت: تلاش برای برگزاری این اردوها برای این است که دشمنان در جهت محو ارزش های دفاع مقدس و ایثار و شهادت در تلاش هستند و این اردوها یک حرکت بزرگ فرهنگی در جهت تبیین و تعمیق این ارزش ها در خانواده ها و نسل جوان و نوجوان جامعه است.


در آیین اعزام این خانواده ها جانشین سپاه ناحیه شاهرود نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور بیان کرد: تلاش مجموعه سازمان بسیج که حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است این می باشد که بتوان این ارزش ها را در جامعه ما و برای نسل های بعدی بسط و گسترش داد.

حسین یارمحمدی افزود: اگر ما نتوانیم به اهداف نظام اسلامی دست پیدا نماییم و متوقف شویم خواسته دشمنان در سلطه بر ما محقق می شود و باید ما تلاش کنیم تا فرهنگ دفاع مقدس و ارزش های انقلاب اسلامی در جامعه نهادینه شود و برگزاری این اردوها برای همین است.

وی با بیان اینکه دشمنان ما نمی خواهند که فرهنگ دفاع در جامعه ما ریشه عمیق داشته باشد گفت: فرهنگ دفاع فرهنگی ایستادگی و مقاومت و اقتدار در برابر دشمنان و خم به ابرو نیاوردن و تا پای جان ایستادن است و این فرهنگ را دشمنان بسیار وحشت دارند و از آن می ترسند.

جانشین سپاه شاهرود با بیان اینکه کسانی که در این اردوها شرکت می کنند بواقع دعوت شده از سوی شهدا هستند عنوان کرد: رسالت شما که به راهیان نور می روید این است که در بازدید از منتطق روح معنویت و معرفت را در خود تقویت نمایید و در بازگشت این روح را به جامعه پیرامونی خود منتقل نمایید و انوار شهدا را منتقل کننده باشید.



ارسال نظرات
پر بیننده ها