کارگاه‌های تخم‌مرغ‌های نوروزی با حضور کودکان تحت حمایت ارگان‌های خیریه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۰۶۹۸
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، بخش تخم مرغ‌های نوروزی سالانه «بهارستان» از روز گذشته دوشنبه 24 اسفندماه با حضور کودکان تحت حمایت موسسات و ارگان‌های خیریه و با همراهی هنرمندان تجسمی کشور در مقابل ساختمان خانه هنرمندان ایران آغاز به کار خواهد کرد.

 

بخش تخم مرغ‌های نوروزی سالانه هنرهای شهری بهار تهران با حضور 200 هنرمند در بوستان هنرمندان آغاز می‌شود.

 

در این بخش از رویداد «بهارستان» که با استقبال هنرمندان نسل‌های مختلف هنری کشور روبرو شد؛ چهره‌های شناخته شده عرصه هنرهای تجسمی کشور همچون مهنوش مشیری، آنه محمد تاتاری، فریده شاهسوارانی، جمشید حقیقت‌شناس، احمد وکیلی، بهنام کامرانی، جواد نوبهار، رضوان صادق‌زاده، مرتضی اسدی، رضا افسری، پژمان رحیمی‌زاده، عطیه مرکزی، علیرضا گلدوزیان، همایون ثابتی مطلق، علی هاشمی شهرکی، رضا هدایت و... به ارائه اثر بر روی حجم‌های تخم‌مرغی شکل خواهند پرداخت.

 

این بخش از رویداد «بهارستان در روزهای 24 و 25 اسفندماه با حضور هنرمندان تجسمی و 120 کودک تحت حمایت نهادهای خیریه درخانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

 

همچنین در روزهای 26 و 27 اسفندماه بخش تخم مرغ‌های رنگی در باغ فردوس، پارک ملت، بوستان نوروز مجموعه عباس آباد، پارک لاله و پارک شهر برگزار می‌شود و آثار خلق شده در این بخش از سالانه هنرهای شهری بهار تهران در ایام نوروز در سطح شهر تهران به نمایش عموم گذاشته می‌شوند.

 

علاقه‌مندان برای بازدید از کارگاه‌های تخم‌مرغ‌های نوروزی می‌توانند در روزهای یادشده با حضور در خانه هنرمندان، باغ فردوس، پارک ملت، بوستان نوروز مجموعه عباس آباد، پارک لاله و پارک شهر از نزدیک در خلق این آثار مشارکت کنند.

 

رویداد هنری «بهارستان» (سالانه هنرهای شهری بهار تهران) در بخش‌های مجسمه، هنرهای محیطی، گرافیک، نقاشی دیواری و تخم‌مرغ‌های نوروزی همزمان با ایام نوروز 1395 در تهران برگزار می‌شود و تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.

ارسال نظرات