خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع)البرز:

اعزام 800 نفر زائر به مناطق عملیاتی جنوب کشور

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع)شهرستان البرز اذعان کرد: 800 نفر از اهالی شهر البرز در ایام تعطیلات عید به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
کد خبر: ۸۶۵۰۷۴۷
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع)شهرستان البرز در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون اعزام علاقه مندان به اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار کرد: سپاه ناحیه امام رضا (ع)شهرستان البرز در طول سال جاری1300 دانش آموز را به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام کرده است.

وی ادامه داد: سپاه ناحیه امام رضا (ع) خواهران و برادران عازم به اردوهای راهیان نور در ایام عید نیمه شب 28 اسفند ماه اعزام خواهند شد و این سفر تا سوم فرودین ماه ادامه خواهد داشت.

حیدری تبیین کرد: در ایام تعطیلات عید سال 1395، 800 نفر از اهالی شهر البرز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند و از یادمان های کربلای 4 و کربلای 5، پاسگاه زید، خرمشهر، اروند کنار و یادمان عملیات والفجر 8 بازدید خواهند کرد.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه های شاخص اردوی راهیان نور امسال رزمایش ویژه‌ای است که به صورت شبانه در اردوگاه شهید مسعودیان برای زائرین برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور را آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با آرمان‌ها و اهداف شهدا و رزمندگان اسلام معرفی کرد و تجدید میثاق با ولایت را از موضوعات دیگری دانست که در این اردو ها به آن پرداخته می شود.

حیدری بیان کرد: از زمان ثبت نام زائران تا طول راه و خود یادمان ها تمام برنامه ما حول محور ایجاد ارتباط قلبی و افزایش معنویت بین نسل جوان قرار می گیرد بطوریکه تاثیرات معنوی این سفر در زائرین محترم قابل مشاهده است و کسانی که در اردوهای راهیان نور حضور می‌یابند به نوعی اسوه معنوی می‌شوند.

وی در خاتمه گفت: امیدواریم روح معنوی که در این سفر به وجود می آید تا پایان سال در زندگی افراد ادامه داشته باشد و همه زائران بتوانند از دستاورد های این سفر بهترین بهره را ببرند.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار